8,7

Uitstekend

16 reviews over Camping Riegelspitze in het Nederlands

Nette camping

Wies, 12-8-2017

Nette camping. Sanitair was complete en schoon. Plaatsen zijn niet heel groot en veel vaste plaatsen. Veel caravans en campers.

Gunstig gelegen om Berlijn te bezoeken en de kastelen bij Potsdam. Ook zijn wij vanaf hier naar het concentratiekamp Sachsenhausen gegaan. Mensen bij de receptie heel gastvrij en behulpzaam!!

Gereisd familie in juli 2017

Mooie camping kleine plaatsen

H S de Groot, 7-5-2017

mooie ligging camping kleine plaatsen achter op het veld geen wifi kan allen voorbij de ingang dan moet € 2,00 betalen moet ook voor de douches betalen
Gereisd met partner in april 2017

Een heerlijke camping in een prachtige omgeving!

G.J. Verheij, 1-11-2016

Riegelspitze is een complete camping op een goede locatie in de nabijheid van mooie natuur! De complete naam is Blutencamping Riegelspitze. En die bloesemafbeeldingen zijn overal zichtbaar tot op de wcrolhouders! Het ligt dan ook een gebied waar veel fruitbomen zijn (moet in mei prachtig zijn om daar te fietsen)! We zijn hiervandaan naar Berlijn geweest (met de trein), vond dit best nog een reis. Het meest genoten hebben we van de fietstochten! We hebben het ook nog een bootje gehuurd, zodat we op het aangrenzende meer konden varen.
Gereisd familie in juli 2016

topcamping

Leon, 3-9-2015

Een week gestaan op de camping Riegelspitze. Heel erg vriendelijk en meedenkend personeel. Brandschoon sanitair (douchen was wel met een douchekaart, dus wat je verbruikt betaald je). Prijs was acceptabel. Tevens een keer fietsen gehuurd en een motorbootje. Beide artikelen waren in de huur veel goedkoper dan ergens anders in de omgeving. Prachtig strandje en niet te groot, mooie ruime tenten. Kortom, niets dan lof. We zijn nog met de fiets over Sans Souci camping gereden (omdat daar toch meer reclame voor gemaakt wordt, maar we waren erg blij met onze keuze voor Riegelspitze).

Trouwens een groot winkelcentrum zit op loopafstand en toch heb je het gevoel dat je midden in de natuur zit.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima als overnachtingscamping

E. Stoter, 18-8-2015

Wij stonden hier 1 nacht op doorreis en dat was prima. Maar wel na 15 of 16. uur komen, anders kan je de camping niet op i.v.m. Mittagsruhe. Men mag het sanitair, althans de douches niet in met het schoeisel waar buiten op wordt gelopen. Wel een aardige camping op een schiereilandje tussen de Havel en de Glindower See(ook voor niet campinggasten is het strandje toegankelijk) met een Biergarten en restaurant. Er was ook net wat gesloopt, w.s. het vorige sanitairgebouw. Daardoor oogde het geheel wat onverzorgd.
Gereisd met partner in juli 2015

Mooie camping en heel vriendelijk.

Jan, 9-9-2013

een rustige en mooie camping, deze camping is zeer goed gelegen om fietsuitstappen te organiseren rond alle meren van Werder.

De prijs is heel gunstig voor wat je krijgt. Wat heel leuk is, een daguitstapje met bus, trein en metro zijn in prijs heel democratish +/- 7euro, hiervoor kan je de auto niet nemen. De bevolking is enorm gastvrij en heel behulpzaam naar toeristen toe.

Gereisd met partner in augustus 2013

mooi plekje aan de Havel, vlakbij Potsdam

Jeff Vink, 1-8-2010

In het hoogseizoen hier een weekje gekampeerd. De camping was vol en de plekjes klein. Desondanks een fijne week gehad. Vriendelijk personeel, goede voorzieningen en lage prijzen. Handig voor tentkampeerders is de kookgelegenheid, zodat je niet buiten in de regen hoeft te koken. In de avond was het rustig. De camping is goed gelegen voor bezoek aan Berlijn en Potsdam. De camping ligt mooi aan het water, met een klein strandje. Kortom: zeker aan te bevelen.
Gereisd familie in juli 2010

leuke camping

Astrid, 10-5-2010

we waren er in mei en we hadden een mooie grote plek.

camping ligt aan een meer en heeft een strandje waar je dus makkelijk met een opblaasbootje in kon varen. Het sanitair was heel schoon. Alleen wel jammer was dat je voor de douche moest betalen.(20 cent per minuut)

je kan vanaf de camping makkelijk naar Potsdam en Berlijn gaan.

Gereisd familie in mei 2010

Wij blijven terugkomen....

Peter Leeman, 14-1-2010

In feite zijn we wat bevooroordeeld... Sinds we hier voor het eerst waren, zie ook beoordeling 2005, blijven we terug komen. Dit komt omdat de omgeving zoveel biedt, dat we niet uitgekeken raken. Bovendien hebben we inmiddels dermate goed contact met de campingleiding en de restaurantmedewerkers dat we worden verwacht ! (Bij de receptie spaart men kikkers..grappig om er ééntje uit Nederland mee te nemen...) Sinds het begin logeren we in een huisje. Deze worden inderdaad steeds beter. Bij vertrek zelf schoonmaken, dat scheelt veel geld voor weinig werk.

Half Augustus gaan we weer voor twee weken.

Gereisd met partner in juli 2009

Lekker rustige comping met alle voorzieningen

Fam Hogeveen, 2-9-2009

Heerlijk gelogeerd in één van de huisjes voorzien van net sanitair (wasbak, douche en wc in een helemaal betegelde ruimte) en een goed keukentje (spoelbak en 2 electrische kookplaatjes). Slaapkamers ter breedte van 2 bedden, dus opstappen aan het voeteneinde en een bankstel in licht en donkerbruin. Niet mijn keuze, maar het zit verder prima, net als het 4 persoons eethoekje.

Campingwinkel biedt wat je nodig hebt en iedere morgen verse broodjes. IJs-bolletjes voor maar 30 cent, biergarten waar je lekker en niet te duur kunt eten.

Klein strandje, maar daarna een groot meer waarin het heerlijk zwemmen is.

Dagje Berlijn kost 16,10 voor 5 personen voor trein, metro, bus ... en de omgeving is mooi om te fietsen (veel natuur).

Gereisd familie in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Riegelspitze in Werder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Riegelspitze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Riegelspitze scoort een 8.71 uit 10 op basis van 49 reviews.