8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dorint Sanssouci Berlin-Potsdam**** bij :

2 reviews over Hotel Dorint Sanssouci Berlin-Potsdam in het Nederlands

degelijk

werner steverink, 2-1-2009

Dit hotel met de kerstdagen bezocht. We hadden een hele 3e etage voor ons alleen. Het hotel is meer een conferentiehotel en is daarom in de vakantietijd niet druk. Was een reisgezelschap wat het allemaan iets levendiger maakte. Bar is het gezellige centrum van het hotel. We hadden een premiumkamer en die was ruim en van alle gemakken voorzien. Ontbijtbuffet was prima. Het wellness en fitnessgedeelte is prima en ruim opgezet. Veel sauna's en een prima buiten bubbelbad. Het binnen zwembad is zeer ruim en gezellig.

Resumé: goed degelijk design hotel. Aan de zakelijke kant, maar dat vonden wij prima. Hotel ligt slechts 5 minuten lopen van het gezellige centrum van Potsdam en 5 minuten lopen van het Park Sanssoucci.

Gereisd met partner in januari 2009

topper

Daniël Daelman, 25-8-2008

waren hier in augustus 2008 op doorreis naar polen

prima hotel op een kwart uur wandelen van het kasteel

mooie kamers, avond en ontbijtbuffet meer dan verzorgd en overvloedig

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dorint Sanssouci Berlin-Potsdam in Potsdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dorint Sanssouci Berlin-Potsdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dorint Sanssouci Berlin-Potsdam scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.