Camping Naturcampingplatz am Rudower See

Naturcampingplatz am Rudower See

1 review over Camping Naturcampingplatz am Rudower See in het Nederlands

Fijne verrassing

M Geel, 28-7-2014

Uit de Anwb charme camping gids Duitsland maar toch nauwelijks nederlanders. Dat is gek want deze camping is fijn! Wij stonden met caravan op een van de terassen met uitzicht op het meer, waar onze kinderen (6 en 8) heerlijk konden spelen in het water, op het vlot of op het gras, terwijl wij op het terras van het restaurant een biertje dronken. Ontzettend aardige eigenaar, die in de ochtend de broodjes naar de caravan bracht. Zeer schoon sanitair. Enige nadeel was dus dat er, op een jeugd groep na, geen andere kinderen waren. Wellicht waren wij wat vroeg in het vakantie-seizoen, zeker voor duitsland. Verder waren we enorm verrast door de fietsroutes langs de Elbe, over een dijk door natuurgebieden rondom de rivier, geen auto's. Echt prachtig!! Ook leuk vond ik dat je nog wel her en der zag dat dit vroeger een DDR-naturcamping geweest is: Urlaubversorging stond er op de houten gebouwtjes bij het restaurant.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturcampingplatz am Rudower See in Lenzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturcampingplatz am Rudower See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Naturcampingplatz am Rudower See scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.