Camping Tropical Islands

Tropical Islands
9,1

Zoover award

33 reviews over Camping Tropical Islands in het Nederlands

Groot en mooi, ook erg duur.

Mary Visser, 29-6-2017

Een dag naar Tropical Islands geweest. Was absoluut mooi, maar qua entreeprijs erg duur.

Etensprijzen zijn normaal, handig om een bidon drinken mee te nemen.

We hebben ons een dag goed vermaakt en hadden het toen wel gezien. Waren blij dat we overnachtingen buiten het resort hadden geboekt.

Gereisd met partner in juni 2017

Verrassend en overweldigend

Ton, 10-5-2017

Op zich betaalbaar, een verblijf binnen de dome zou ik niet aanraden, veel te warm om normaal s'nachts te slapen en ook duurder. De tipi's op de camping zijn geweldig en hebben goede bedden. Toiletgebruik is supermodern met een aparte kamer voor een privé badkuip. Ook kun je er op een keramische kookplaat eten bereiden, je handdoeken drogen en zelfs een ijskast om zaken te koelen met een eigen afgeschermd vakje met slot (tegen betaling). Campingwinkeltje erg goedkoop, flesje drinken 1 euro en een vers broodje 46 cent...geweldig opstaan met veel vogeltjes in de bomen. Uitgestrekte bossen om je heen. Met pendelbus elke dag naar de Dome. Daarbinnen loop je wel wat af en als je afkoeling zoekt is het buitengedeelte een mooie afleiding of anders de Sauna waar een lekkere koude douche vanuit een stortdouchekop erg lekker is. De polsbandje zijn erg makkelijk met bestellen maar pas op...het gaat zo makkelijk. Iedere bezoeker krijgt er een tegoed op tot 150 bij volwassenen en voor kinderen 35 euro. Maar dat zou ik de kinderen niet vertellen:). Erg geslaagd allemaal...echter de rit ernaar toe is wel even 700 km vanuit bv. Utrecht.

Er zijn ook kluisjes in de Dome waar je tegen betaling je telefoon of iPad kunt opladen maar eigen laders is handiger...

Ik moet ook wel zeggen dat je het na 4 dagen wel hebt gezien en een bezoek aan Berlijn is een mooie afleiding....

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Super!

Claudje90, 1-11-2016

Omdat wij zelf met veel vragen zaten bij vertrek, wil ik graag een keer een reactie achterlaten! Het is super en ontzettend groot. Je kunt de hele dag in je bikini/zomerkleding rondlopen want winterse kleding was echt te warm. Camping is een aanrader. Prima stacaravan, alles erop en eraan. Incl. keuken, badkamer etc. Fijn dat je savonds naar daar kon en de hitte even achter je liet. Eten en drinken is prima te betalen, gelijk aan NL prijzen. Zwembad is netjes en ik heb weinig op of aanmerkingen.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Tropical Islands met touroperator

Kerstin Wegner, 19-7-2016

De Tropical Islands is zowel een vakantie met het gezin met kinderen , en slechts voor een korte vakantie als een paar uitstekende ... Men heeft de mogelijkheid om te reizen met de trein of met de auto ! Er zijn tent en campings en ​​kleine Lougies blijven ... Om lange wachttijden bij de inschrijfbalie te vermijden , is het zinvol om vooraf te reserveren !!! Het is het meest plezier in de lagune & The South Seas te spetteren , maar ook de hot tubs en glijbanen bieden veel afwisseling ... kan ontspannen in het zwembad of liggen in het zachte strandzand . Voor de culinaire ook enkele restaurants zijn beschikbaar en 's avonds mogen af te ronden de dag met de beste cocktails of een froozen ijs ... Ik was nu tweemaal in Tropische eilanden en zou / zou niet aarzelen om daar weer te gaan ... : )
    Gereisd met partner in maart 2016

fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Claudia de Brouwer, 19-7-2016

Wel prijzig,maar zeker de moeite waard
    Gereisd met partner in juli 2014

Super leuke en bijzondere ervaring

Jasper Vroom, 19-7-2016

De tent waar we verbleven viel wat tegen. Vooral het buitenzwembad was heerlijk!
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Super!!

kimberley, 19-7-2016

Het is er super leuk en mooi!

Het is een super mooi zwembad wat leuk verwerkt ligt tussen een "tropisch gebied".

Om even te ontspannen is het welness gedeelte echt geweldig! Heerlijk als ze een opgieting doen of een massage nemen tegen een betaalbare prijs!

Er is genoeg variatie kwa eten voor 2/3dagen.

Het enige minpuntje vind ik de entertainment. Als je s'avonds een show wilt bekijken kost de entree per persoon 15€ dat vind ik erg veel.

Ik vind dat ze de mensen die overnachten een apart bandje moeten geven dat ze weten wie daggasten zijn of meer dagen en die dan gratis toegang hebben tot de shows!

Verder is het er super voor groot en klein.

Ik en mijn partner zijn 1x met z'n 2e geweest en zelfs nu met ons baby'tje en kennissen met een kindje dus super leuk.

De ligging is ook prima zijn een dagje naar Berlijn geweest! Het is Toppie daar

Gereisd met vrienden in december 2015

Amazing !

naomi, 18-7-2016

Ik vond het super goed dat er zoveel te doen is ! Zorg eer ook voor dat je er vroeg ben dan kan je nog laner ggenieten. Je dah is echt zo voorbij !
    Gereisd met partner in mei 2015

Splashing

Sabine, 18-7-2016

Het buiten gedeelte is dit jaar geopend en echt fantastisch. Voor elke portemonnee te boeken. Echt super. Kinderen willen elk jaar weer terug. In de buurt heb je ook een heel leuk klimpark. Echt een aanrader.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Anoek, 18-7-2016

Het is super mooi en heel groot je vergeet even de wereld om je heen
    Gereisd met partner in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tropical Islands bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tropical Islands in Krausnick - Groß Wasserburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tropical Islands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tropical Islands scoort een 9.09 uit 10 op basis van 90 reviews.