Hotel Sorat Cottbus

Sorat Cottbus

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sorat Cottbus bij:

1 review over Hotel Sorat Cottbus in het Nederlands

Angela, 23-9-2005

Voor ons was een vakantie naar voormalig oost duitsland een gok. We waren eerder geweest en dat was geen succes. Alles was oud, grauw en vies. In Cottbus keken we echter onze ogen uit. Alles was mooi groen en super netjes. Het Sorat hotel mocht er ook zijn. Eigenlijk wel vreemd, de incheckbalie en de gangen zagen er een beetje smoezelig uit, maar de (niet hele grote) kamers waren hartstikke modern ingericht. Het was ook hartstikke schoon. Het hotel is niet erg groot waardoor het lekker knus is. Wij hadden het eten en drinken inbegrepen. Het eten vonden wij heerlijk. Niet overdreven veel, maar voor een week genoeg variatie. Ook lekkere toetjes! De auto kun je makkelijk onder het hotel parkeren. Voor het hotel is een leuk terrasje met meerdere cafeetjes en je loopt zo het centrum van Cottbus in. Als dit hotel iets dichter bij huis lag, gingen we er zeker vaker heen.
Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sorat Cottbus in Cottbus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sorat Cottbus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sorat Cottbus scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.