Hotel Wilmersdorf **

Wilmersdorf
7,5

4 reviews over Hotel Wilmersdorf in het Nederlands

Marja Seip, 12-9-2006

Wij zijn hier geweest van 7-9-06 tot 11-9-06,dus net terug.

Het hotel is gewoon,sommige dingen oud,maar het is wel netjes en schoon,grote kamers,douche zou beter kunnen,maar ik wilde perse douche en toilet op onze kamer,want er zijn ook kamers met toilet op de gang.

Pluspunt is dat je vlakbij de binnenstad zit,ong 10 minuutjes lopen,ook openbaar vervoer is goed bereikbaar.

Het ontbijt is eenvoudig,als je 10 verschillende soorten brood wilt,ja dan moet je naar een 5 sterren hotel,wij vonden het voldoende.

Berlijn zelf is een fantastische stad,we hebben erg genoten.

Gereisd anders in september 2006

Anton, 10-8-2005

super prijs/kwaliteitsverhouding, ideale ligging vlakbij Bahnhof Zoo. Kamer zijn acceptabel, niets bijzonders, hetzelfde geldt voor het ontbijtbuffet.
Gereisd anders in augustus 2005

Bettie Paes-ter Steege, 12-7-2005

prima hotel voor een stedentripje.

vriendelijk en behulpzaam personeel

goede afstand tot metro. Goed ontbijt.

Gereisd anders in juli 2005

R.Kamphuis, 28-2-2005

Keurig hotel voor een paar dagen Berlijn

De Kurfurstendamm ligt op loopafstand

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wilmersdorf in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wilmersdorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wilmersdorf scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.