Appartement TopDomizil Berlin Mitte

Appartement TopDomizil Berlin Mitte
TopDomizil Berlin Mitte

2 reviews over Appartement TopDomizil Berlin Mitte in het Nederlands

Prachtig ruim appartement, niet al te schoon

Wiilyw, 18-7-2017

Het appartement is heel ruim, 2 slaapkamers en een slaapbank in de woonkamer. Mooie locatie op loopafstand van het Hauptbahnhof. Winkels en supermarkt vlakbij. Alles is aanwezig in de keuken; oven, magnetron, koffiezetapparaat enz. Fijne badkamer, balkon. Er was niet schoon gemaakt toen we aankwamen maar dit werd wel snel geregeld. Daarna nog niet al te schoon en een putlucht maar wel ok. Toen we weg gingen bleken er zilvervisjes te zitten, dus schud je spullen goed uit als je thuis komt!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Studio in midden van Berlijn

Yvet, 23-5-2013

Direct bij U-Bahnhalte 'Spittelmarkt'. De studio zit in een woonblok, er is geen receptie. We werden opgewacht door iemand die de sleutel gaf, verder geen personeel gezien. We wisten niet waar we heen moesten als er iets was, dus dat zou ik wel even vragen. Goede bank en keuken met 4-pits electrisch kookstel, oven, waterkoker, koffiezetapparaat. Cd en dvdspeler, maar de afstandsbediening van de tv is stuk. Wij zaten in de Junior suite, dat is een ruime studio met daarin open keuken, geen aparte slaapkamer. Gezamenlijk (met bewoners) terras paar deuren verder op de galerij. Mooie lichte ruimte, daardoor werden wij wel vroeg wakker. In de zomer zou het weleens erg warm kunnen worden, maar alle ramen kunnen wel open. Een paar huizen verder zit een bakker/lunchcafé, verder geen winkels in de buurt.
Gereisd met partner in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement TopDomizil Berlin Mitte in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement TopDomizil Berlin Mitte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement TopDomizil Berlin Mitte scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.