8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SORAT Brandenburg**** bij :

15 reviews over Hotel SORAT Brandenburg in het Nederlands

Fam. Peters, 20-10-2007

We zijn in de herfstvakantie naar hotel Sorat geweest, is ons prima bevallen. Heel erg aardig personeel, heel behulpzaam. Prima ontbijtbuffet.

Heerlijke griekse salade gegeten.

Wat een hele leuke bar/restaurant is: Herzslag; ongeveer 15 minuten lopen. Aanrader! Heel modern, veel gasten, goed personeel en natuurlijk lekker eten.

We zijn naar voorm.concentratiekamp Sachsenhausen geweest; heel indrukwekkend (boven Berlijn).

Ook een dag naar Potsdam (mooi) en nog een dag fietsen gehuurd (bij het hotel).

Gereisd met partner in oktober 2007

Stephanie Coolen - de Gouw, 30-5-2007

Uitstekend hotel op 5 minuten lopen van het U-bahnstation Alt-Tegel. Nette (iets wat warme) kamers (wij hadden een kamer in de Villa) met alle comfor noodzakelijk. Uitstekend ontbijt met volop keus in buffetvorm. Gratis gebruik van WLAN in hotel en Villa.
Gereisd anders in mei 2007

Dennis & Cindy, 4-2-2007

Wij zijn hier begin december geweest en we hebben een heel goed weekend gehad. Ligging zo net buiten het centrum is goed ivm de drukte van het centrum, maar als je kijkt naar de omgeving waar het hotel staat vonden we iets minder. (iets wat ingebouwd) We zijn met de auto gekomen en dat ging goed tot we bij het vliegveld kwamen. Daar was het wat ingewikkelder, het parkeren was goed geregeld (misschien wat meer zicht op het terrein gewenst). Bereikbaarheid tav het centrum was wel goed, je bent in zo'n 5 min. bij de U-bahn.

Wat betreft de service daar is niks op aan te merken even als het ontbijt, gewoon perfect. (diner weten we niet omdat we in het centrum gegeten hebben)

Gereisd anders in februari 2007

Veer en Gio, 10-12-2006

Mooi hotel, praktisch gelegen nabij snelweg en Ubahn en busstation. 20 min van centrum. luxe kamers, vriendelijke bediening en superdeluxe ontbijtbuffet met champagne zalm en warme en koude gerechten. zelfs gratis gebruik van sauna en fitness. echt een aanrader. via Touroperator super aanbiedingen.volgende keer gaan we hier zeker weer heen
Gereisd anders in december 2006

Ben en Jolanda Kuiper, 25-10-2006

Via touroperator een lang weekend geboekt.

Aan de buitenkant denk je eerst waar komen we terecht, maar als je binnen bent is het heel goed.Naar de metro was het 7 min en dan was je in een half uur in hartje berlijn.

Het ontbijtbuffet was echt fantastisch. Een kleine opmerking viel er te maken over de minibar op de kamer.

Deze prijzen lagen voor onze begrippen erg hoog. Maar voor de rest een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2006

Maud, 10-10-2006

Geweldig hotel!

Mooie kamer, geweldig ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wij hadden 4 dagen Berlijn ( arr.zeer voordelig ) geboekt via Peter Langhout reizen.

Een aanrader!

PS: Restaurant Romiosini aan de Berlinerstrabe, vlakbij het hotel ( t/o de ingang van de metro ) is een aanrader, voordelig, lekker eten en aardige mensen

Gereisd met partner in oktober 2006

Sportfanatics Fantravel, 10-4-2006

Erg leuk hotel!

Wij waren met 35 personen en alles ging heel relaxed. Inchecken voor onze groep was voorbereid en was klaar in 10 minuten totaal. Erg vriendelijk personeel en bereid te helpen waar nodig. Nette en ruime kamers. Goed ontbijt met vriendelijke bediening.

Gereisd anders in april 2006

Ruig Beertje, 29-3-2006

Wat een super mooi hotel!

En wat een luxe. Mooie hoge kamers (oude fabriek pand). En super luxe ontbijt zoals de meesten al aangaven. Wat je wenst dat krijg je!

Ik ben een "geluksvogel" want ik scheur mijn enkelbanden in Berlijn. Ik met een taxi naar het hotel gebracht en wat daar tot in mijn wenken gratis bediend. Dit houdt in dat er eten voor mij en mijn ouders is geregeld (gratis) om het uur a 2 werd ik gebeld of er nog iets nodig was en of ik nog wel genoeg ijs had. S'ochtens hebben ze zelfs een rolstoel voor me geregeld zodat ik naar de ontbijt zaal kon!

Super sfeer ook in het hotel (NL). Goede bediening. Ik ben ik dezelfde periode geweest als Juan ik snap niet wat die man bezielt!

Als je dichter bij het centrum wilt zitten moet je dit hotel niet boeken. Maar als je de Berlijn Welcom Card boekt kun je zo naar het centrum!

Zeker 4* waard.!

Gereisd anders in maart 2006

Gina, 20-3-2006

Een hartstikke leuk hotel voor een aantrekkelijke prijs (geboekt bij Touroperator)! Kamers zijn lekker ruim en schoon. Ontbijt is echt klasse. Ruime keus aan broodjes, beleg, toetjes, fruit e.d.. Wil je een spiegelei of een roerei? Het wordt allemaal voor je gemaakt. Lekkere vers geperste jus 'd orange. Zelfs champagne bij het ontbijt is mogelijk (voor ons een beetje te vroeg)! Erg vriendelijk personeel.

Het hotel is erg gemakkelijk te vinden vanaf de ringweg. Parkeren kan in de parkeergarage (hier moet je voor betalen) of op de parkeerplaats voor het hotel (gratis). De metro is een kleine 10 min. lopen. In de buurt van station lekkere eetgelegenheden. Klasse!!! Een aanrader.

Gereisd anders in maart 2006

Janice, 8-8-2005

Ontbijt is echt eersteklas. Met champagne, vers geperste jus d'orange, verse broodjes, wafels, cakejes. Als je een gebakken ei of omelet wil, geen probleem, wordt gemaakt.

Veel vis.

Super grote kamer, mooi hotel.

's Avonds lekker en goed gegeten. Hier wordt nog echt goed door de kok gekookt ipv opwarmen van kant en klaar dat bij veel hotels gebeurt. Dat proef je!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SORAT Brandenburg in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SORAT Brandenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SORAT Brandenburg scoort een 8.67 uit 10 op basis van 15 reviews.