Pension Rehberge **

Pension Rehberge
Rehberge
4,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Rehberge bij:

2 reviews over Pension Rehberge in het Nederlands

S Blom, 21-4-2008

In tegenstelling tot de andere recensie waar een 2 wordt gegeven, ben ik tevreden over dit hotel. De eigenaar is een aardige man die ons zelfs nog eten heeft aangeboden terwijl we te laat waren voor het hotel. De kamers werden goed schoongemaakt en het ontbijt was verder prima. Met de metro is het centrum prima te bereiken. In de buurt zit een pizzaria die qua prijs/kwaliteit prima is. Ik vind het hotel een aanrader voor iemand die voor een leuke prijs in Berlijn wil verblijven.
Gereisd met partner in april 2007

C. van der Bij, 18-12-2005

De kamer was, tegen de afspraak in, niet voorzien van een douche/ toilet, 2-persoons bed en een minibar. We kregen een "privé- douche" op de gang die ontzettend smerig was, er lag zoveel schaamhaar dat je er een trui van kon breien. Bovendien liep de schoonmaakster er in en er uit om de was daar te draaien en op te hangen (naast de toiletpot, dus schone boel die handdoeken met urinespatten). Toen we de tweede dag om 10 over 9 het ontbijt wilden gebruiken, moesten we constateren dat alles op was.

Toen we de "eigenaar" van het hotel vroegen of er nog brood was, reageerde hij erg onbeschoft en op zeer klant- onvriendelijke toon met de woorden "dan moet je eerder opstaan", daarbij werden we in het geheel niet aangekeken doch met minachtende gebaren en met luide stem heengezonden. Dit in tegenstelling tot het feit dat duidelijk in het hotel aangegeven was dat het ontbijt van 8 tot 10 was.

Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rehberge in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rehberge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Rehberge scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.