Hotel Pension Kiez

8,4

5 reviews over Hotel Pension Kiez in het Nederlands

Top accommodatie.

., 25-11-2013

De hotelovernachting heb ik als verjaardagsgeschenk gekregen en ik was erg enthousiast Mooi, centraal gelegen hotel. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en gaf goede tips.
Gereisd anders in november 2013

Leuke accommodatie.

., 9-9-2013

Tijdens onze vakantie heeft het ons aan niets ontbroken! Personeel erg vriendelijk, ontbijt goed. Hotel erg schoon.
Gereisd anders in september 2013

graag weer!

., 13-8-2013

Aangezien onze kinderen en kleinkinderen bij jullie 'om de hoek' wonen en we ons bij jullie in goed gezelschap voelen, zullen we zeker terugkomen! Het hotel voldeed volledig aan onze verwachtingen.
Gereisd anders in augustus 2013

Komen graag weer...

., 30-7-2013

Bij aankomst hebben we ons welkom gevoeld, de ontvangst was heel hartelijk. Alles wat je nodig hebt is op de kamer aanwezig. Bij het ontbijt is er een goede selectie, van alles wat en voor ieder wat. Zullen graag terugkomen:-)
Gereisd anders in juli 2013

Sightseeing in Berlijn.

., 26-7-2013

We hadden een aangenaam verblijf. Het pension ligt in een rustige zijstraat. Naar de metro is het ongeveer 2 minuten lopen, het Alexanderplein ligt 5 haltes verwijderd (ongeveer 10 minuten).
Gereisd anders in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Kiez bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Kiez in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Kiez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pension Kiez scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.