Hotel Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz ****

Hotel Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz
Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz bij:

99 reviews over Hotel Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz in het Nederlands

Factory Park Inn

Jetse, 20-8-2017

Dit hotel richt zich puur op zoveel mogelijk verdienen in een zo kort mogelijke periode, waarbij de klantwaarde het hotel niks interesseert.

We waren iets eerder dan de normale inchecktijd (drie kwartier), inchecken kon nog niet maar wel als we een andere kamer kozen voor 20€ meer per nacht. Toen we zeiden dat we hier geen gebruik van wilde maken werden we haast weggekeken. (koffer achterlaten tegen een kleine vergoeding).

De kamer is redelijk klein en laag ingedeeld, wel alles wat je nodig hebt. De airco konden we niet uitzetten en het leek net alsof je in een vliegtuig zat. Zo voelde we ons ook toen we wakker werden s'ochtends.

Het ontbijt was in een grote vreetschuur, tafels niet afgeruimd zelf je bestek regelen en een tafel afruimen. Lege voedselbakken. Een kok die je uitlacht als je niet bij eten kan en als je vraagt of hij wilt helpen weigert en nog harder begint te lachen.

De ligging is het enige positieve.

Gereisd met partner in augustus 2017

gewoon goed

Lekker centraal, 13-8-2017

ontbijt was super, omgeving erg druk
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

goeie locatie voor bezoek aan Berlijn

Frederik & Elke, 11-8-2017

We verbleven in Park Inn Alexanderplatz voor een citytrip Berlijn & Potsdam van 4 tot 10 augustus 2017. Het hotel is heel groot, maar dat wisten we uiteraard vooraf. Het inchecken ging erg vlot! De kamer was zeker ok: voldoende ruim, comfortabel, goeie bedden… Wifi is wel erg duur: 9€90 per 24u. Maar: als Club Carlson-lid dien je dit niet te betalen (wat men wel niet zelf zegt). Het ontbijt was erg uitgebreid met voldoende keuze. Enkel de broodjes mogen wat zachter zijn… Het is er druk, maar toch te doen. Ik gebruikte ook de sauna. 5e is niet duur voor een goeie sauna. Deze was ok, maar de banken in de sauna zouden wel eens mogen vernieuwd worden. Park Inn Alexanderplatz had niet de grandeur van de andere Park Inn’s, maar is zeker ook niet slecht! Heel goeie ligging voor een bezoek aan Berlijn!
Gereisd met partner in augustus 2017

Keurig hotel.

Mv, 1-12-2016

Groot hotel, kamers waren netjes en schoon.

Bedden waren prima. Iedere dag schone handdoeken.

Uitgebreid ontbijt met veel keuze.

Minpunt: geen gratis WIFI, voor €10,-- per dag te koop bij de receptie en dan ook nog eens een slechte kwaliteit van de WiFi.

De TV op de hotelkamer had veel zenders zelfs een Algerijnse zender, echter geen enkele Nederlandse zender.

Gereisd met vrienden in november 2016

Veel te ontdekken een wereldstad

René, 25-9-2016

Genieten van al die culturele zaken. Stads rondrit ,boottocht over de Spree, bezoek aan het joden gedenkteken kortom te veel om op te noemen.

Schaf een gids aan en bereid je voor en maak een keuze....

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Keurig netjes en goed hotel, heel centraal gelegen

Esther Sjoukes, 19-9-2016

Zijn heel tevreden over dit hotel, heb geen minpunten
Gereisd met partner in september 2016

Prima ligging

Vivian, 9-8-2016

De parkeergarage stond niet duidelijk aangegeven. Bij de receptie was het erg druk, we moesten lang wachten om in te checken. De kamer op de 31e etage was klein maar oke. Het uitzicht was erg gaaf! De badkamer is klein en erg gehorig en zichtbaar voor je kamer genoot! Een tip, goed de deur van je kamer dicht trekken, deze valt niet automatisch in het slot. Ook het uitchecken duurde lang. Ligging was perfect!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

WIFI-diefstal en panoramadak

JHG Cobussen, 8-6-2015

Het extra in- en uitloggen is niet te controleren en levert een grote kostenpost op. In het verkregen overzicht v h hotel is niet terug te vinden door wie wifi is gebruikt...en hoe lang. Doordat je een borg van € 200 vooraf moet betalen voor de kamer....kun je fluiten naar elke redelijke discussie m.b.t. gebruik wifi! Ook het dakterras voor € 4 te bezichtigen is een lachertje.....4 x 10 m en 5 stoeltjes....... Voor de rest was het top!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Gewoon goed als je niet teveel eisen hebt

Astrid, 3-6-2014

Kamers zijn prima, de locatie is meer dan uitstekend. Ontbijt te duur dus ontbijten in leuke en gezellige restaurantjes in de omgeving. Geen gratis WIFI en dat is echt niet meer van deze tijd. De plaatjes van het panoramaterras zijn misleidend. Het is een vierkant hok met tralies en daar betaal je dan 3 euro voor, zelfs als gast.
Gereisd met partner in mei 2014

Niet best

Wouter, 10-10-2013

Enorm hotel op de Alexanderplatz. Het is hotel is verre van luxe (wat overigens niet erg is als je dit ook niet zoekt) maar ook niet bepaald comfortabel en veel te groot. Het ontbijt is in een zeer grote, maar nog veel drukkere ontbijtzaal gaat echt nergens over. Ben maar naar de Starbucks onder de Fernsehturm gegaan die naast het hotel ligt. De kamers zijn klein en de douche is gewoon in je hotelkamertje, geen aparte badkamer. Liever niet nog een keer.
Gereisd zakelijk in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz scoort een 7.93 uit 10 op basis van 114 reviews.