Hotel Novum Business Hotel City B Berlin Centrum ***

Hotel Novum Business Hotel City B Berlin Centrum
Novum Business Hotel City B Berlin Centrum
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novum Business Hotel City B Berlin Centrum bij:

3 reviews over Hotel Novum Business Hotel City B Berlin Centrum in het Nederlands

Heerlijk

Ria, 29-7-2017

Bij aankomst denk je "waar ben ik in beland" maar dat gevoel is snel over.

Aardig en behulpzaam personeel.

Schone kamers en sanitair en een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Met de metro zit je in no time in hartje Berlijn.

Echt een aanrader en we gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Waar voor je geld

patricia, 2-5-2017

Prijs kwaliteit een prima hotel. Het ontbijt was prima verzorgd. We hadden geboekt via touroperator en dat scheelde enorm ten opzichte van andere organisaties.

Enorm fijn dat het metrostation zich recht tegenover het hotel bevind. We hadden geen last van geluid maar we sliepen hoog en aan de achterzijde.

Badkamer was erg netjes.

Minpunten: kussen erg zacht. Je kon net zo goed zonder kussen slapen maar het was gelukkig geen probleem om een extra kussen te krijgen. Verder vind ik het niet prettig dat er vloerbedekking lag en in onze kamer zat er een gat in de vloer die je telkens voelde als je door je kamer liep.

Samengevat een prima hotel als je bedenkt dat we voor 3 nachten met zijn tweeen 180 euro hebben betaald inclusief ontbijt.

Gereisd met partner in april 2017

Prima voor een stedentrip

Sissi, 9-5-2013

Vanaf Tegel airport zit je in nog geen 45 minuten met de bus en de metro in het hotel. Prima hotel, direct bij de metro. Nette, ruime en schone kamers. Geen koffie-/theefaciliteiten op de kamer en ook in het hotel is er geen bar of iets waar je iets kunt drinken. Hiervoor zul je het hotel uit moeten of uit de automaat in het hotel iets moeten halen. Ontbijt voor 7,50 prima en uitgebreid (je kunt per dag kiezen of je wel/niet ontbijt gebruikt), maar in Berlijn zelf kun je ook voor weinig prima ontbijten en eten! Zorg wel dat je een kamer aan de binnenplaats hebt, er rijdt veel verkeer langs het hotel!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novum Business Hotel City B Berlin Centrum in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novum Business Hotel City B Berlin Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novum Business Hotel City B Berlin Centrum scoort een 8.41 uit 10 op basis van 3 reviews.