Hotel Novotel Berlin Mitte ****

Hotel Novotel Berlin Mitte
Novotel Berlin Mitte
8,5

27 reviews over Hotel Novotel Berlin Mitte in het Nederlands

Prima ligging, goede garage, top ontbijt

Kaatje V, 6-5-2017

Met onze kinderen 9 en 13 hier gelogeerd. Makkelijk bereikbaar en goed parkeren. Meer dan genoeg plek voor onze auto. Vriendelijk personeel en de bedbank op de kamer is handig en gunstig voor de prijs. Tweepersoonsbed heb ik groter gehad bij Novotel. En kamer mag wel iets groter. Verder netjes en schoon. Prima ontbijtbuffet, veel keuze. Loopafstand van Alexanderplatz, museuminsel, Friedrichstrasse. En anders is de u bahn dichtbij!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

perfect gelegen hotel

roosmarijne, 20-1-2017

wij zijn al 6x in dit hotel geweest, waarvan 5x met onze kinderen. super dat kids gratis op de kamer mogen. kamer is altijd prima schoon en je kunt zelf koffie of thee zetten. ook is er een minibar/koelkastje en goede wifi (dat is voor DL best uniek). er is een speelhoek voor kinderen en 2 pc's waarop je ook kunt printen.

ontbijt zeer uitgebreid en vooraf voordelig bij te boeken. personeel is aardig. de ligging is subliem. zeer nabij nikolaiviertel, alexanderplatz en unter den linden. 200 meter lopen naar u-bahn spittelmarkt, maar ook Alexanderplatz is vlakbij en zelfs potsdamer platz is te lopen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

goed hotel met parkeergarage in centrum

Astrid, 5-5-2016

prima uitvalsbasis om Berlijn te bekijken. We hebben veel gelopen en verder gebruik gemaakt van metro in de buurt.
Gereisd met partner in maart 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Berlin Mitte bij:

Goed hotel voor een stedentrip

petra_overmeer, 23-9-2014

Heerlijk weekend Berlijn gehad en we verbleven in Novotel Mitte Berlijn. Dit lag op 500 meter van het metrostation. De tv toren konden wij zien. Alles is goed te bereiken met de metro en bus vanuit dit hotel. Hotel is netjes/verzorgt. Ontbijt was goed. Diner hebben we daar niet genomen, er zijn restaurants genoeg in de omgeving.
Gereisd met partner in september 2014

Prima uitvalbasis voor bezoek Berlijn

rgmvk, 19-4-2013

De ligging is perfet. Vlakbij Spittelmarkt (U2) en op loopafstand van Unter den Linden, musea en het Nikolaiviertel. Kamer en bedden zijn prima, maar verder is het een vreselijk saai hotel. Als je binnen bent, geeft niets ook maar enige indruk in welke stad je bent.

Ontbijten voor 19 euro pp vinden wij, hoe goed het ook zal zijn, belachelijk. In de directe omgeving van het hotel kan dat prima tegen een schijntje van die prijs.

Gereisd met partner in januari 2013

Prima hotel voor bezoek Berlijn

mararoto, 28-12-2012

Prima hotel, vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt. Hotel ligt op loopafstand van U-bahn en Alexanderplatz. Kamers zijn schoon en iedere dag schone handdoeken.
Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Goed hotel, aanrader

kloppie12, 1-11-2012

Prima hotel, in centrum met meer dan goed ontbijt. Wel druk bij ontbijt ( in verhouding tot de ruimte)en dan eet je in de bar. Niet dat dat erg is.Een aantal keren ook erg druk bij de lift. Eigen parkeergarage. Alles goed voor elkaar. Kinderen gratis.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Perfect hotel voor een citytrip.

Butterflying, 14-6-2012

Het hotel ligt aan een drukke baan dat wel voor wat lawaai kan zorgen. Maar toch heeft een goede ligging, aangezien het zeer dicht bij een metrostation ligt vanwaar je zeer snel en gemakkelijk naar alle delen van Berlijn kan gaan.

De kamers zijn erg verzorgd, modern en ruim.

Het ontbijt is fantastisch, je hebt echt ongelooflijk veel keuze.

We zouden dit hotel zeker opnieuw boeken.

Gereisd met partner in januari 2012

Gelegen op MusemInsel

Rob, 24-12-2011

Uitstekend 4 sterren hotel gelegen op het MuseumInsel en maar 150 meter van het metrostation Spittelmarkt. Looptijd naar Alexanderplatz 10 minuten.

Kamers zijn modern, netjes, goed verzorgd. Het ontbijt is zeer gevarieerd en luxe. Volgende keer zou ik zo weer dit hotel boeken.

Gereisd met vrienden in december 2011

goed hotel

Fam van Ham, 12-5-2011

Goed hotel mer parkeergarage onder het hotel.

Op 5 min. lopen het Nikolaiviertel met tal van restaurantjes.

Op de hoek van de straat een metrostation maar veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand.Wnkelcentrum Alexa is 10 min. lopen en is zeer groot.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Berlin Mitte bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Berlin Mitte in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Berlin Mitte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Berlin Mitte scoort een 8.48 uit 10 op basis van 28 reviews.