Hotel Margrit **

6,9

34 reviews over Hotel Margrit in het Nederlands

geen tweede keer

a. Verwoerd, 29-11-2008

Het pension (hotel is te groot woord) ligt prima tov centrum met goede busverbindingen en u-baan,

Het pension zelf is gedateerd, doet vuil en opgebruikt aan. De 100 jaar oude "ijzeren" lift is wel bijzonder.

Het ontbijt was eenvouding maar goed. De bediening vriendelijk en hulpvaardig.

De kamer is ingericht met oude rommel: stoel stuk, oude kast die niet sluit, geen afdekplaatjes op electra, overal losse snoeren en stekkerdozen, afstandbediening van erg kleine t.v stuk. De badkamer is oud en de tegels vallen van de muur. Wel geprobeerd er iets van te maken door het aanbrengen van een goede douchekop die de gehele cabine vult waardoor je in het douchegordijn verstrikt raakt.

Ik zal hier geen tweede keer naar toe gaan.

Gereisd alleenreizend in november 2008

Mwah..

C. Borg, 23-8-2008

Wat betreft de algemene indruk: Matig, ik schrok enigzins van de uitstraling van het hotel. Het heeft een communistische uitstraling. Dat merk je al bij de ingang wanneer je de oude lift naar de receptie neemt.

Wat betreft de ligging t.o.v. centrum: Ik weet nu niet of ik dit vlakbij het centrum moet noemen. Het ligt nabij de Kurfurstendamm, maar zelf vind ik dit niet het echte leuke centrum van Berlijn. Daarvoor kan je met de dichtbij zijnde metro wel mee heen.

Service: Ok

Eten (ontbijt dus): Keurig buffet ontbijt met genoeg en voor ieder wat wils.

En wat betreft de kamers: Tijdens mijn bezoek aan dit hotel zat ik in kamer 403, een kamer op de vierde verdieping. Een communistische uitstraling met behangen muren en een groot oud twee persoonsbed dat overigens heel irritant kraakte. En de vloer kraakte erg vond ik (zo ook die van onze bovenburen). En de kamer was heel gehoorig. Verder werd elke dag het bed opgemaakt. helaas. Wel goed, maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2008

Zeker voor herhaling vatbaar !

William Landzaat, 12-8-2008

Mijn dochter en ik hebben een aantal prettige dagen gehad in Berlijn en hotel Margrit, al waren wij in het hotel alleen om te slapen , te douchen en te ontbijten.

Want wij waren veel op pad.

Wij zullen dit hotel zeker bij familie en vrienden en kennissen aanbevelen.

Gereisd familie in augustus 2008

onvriendelijk

Jose, 4-8-2008

Het hotel ligt ver van de (interessante) bezienswaardigheden. De inrichting van de kamers is gedateerd maar wel netjes en schoon. Jammer dat het personeel onvriendelijk, onredelijk en onbehulpzaam is.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Leuk klein hotel voor een weekendje weg!

Elly van Dongen, 30-7-2008

Hotelkamer doet een beetje ouderwets aan. Wel schoon. Fantastisch ontbijtbuffet voor een 2 sterren hotel. Met de metro en bus prima bereikbaar.
Gereisd met vrienden in juli 2008

floor, 10-6-2008

simpel maar functionaal hotel

leuk details de ouderwetse lift en typisch duits ingericht.

Helaas waren wij er tijdens hele warme dagen en hebben wij de airco gemist.

De ramen konden wel open maar aan de zijstraat van de ku-dam hoor je toch veel lawaai

Gereisd met vrienden in juni 2008

Rubin Straalman, 30-5-2008

Ruime kamer met goede badkamer. Ontbijt was goed verzorgd. Allemaal prima voor wat je bij een 2 sterren hotel mag verwachten.

Afstand tot centrum niet relevant ivm prima OV verbindingen.

De antieke lift was een leuk aspect van het hotel.

Gereisd met partner in mei 2006

Y E M van den Berg, 27-5-2008

kamer was klein ,mar wel schoon.mijn klacht gaat over t bed,n divan met n 6cm schuimrubber dek met n boardplaat eronder ,geen matras t laken lag er los over kon niet worden ingestoptik heb na de 1e nacht om n ander bed gevraagd,dit kon niet,heb om n 2e dekbed gevraagd om daar dan op te gaan liggen,kreeg n deken,heb deze dubbel onder t laken gelegd,scheelde iets! Waarom bezuinigen op n bed,je betaalt tenslotte toeslag voor n 1pers kamer,de 2 pers kamers hadden n boxsspring zagen er prima uit met n dik matras. Dus slecht slapen voor deze toerist. was wel jammer,want geeft op t geheel toch n beetje n smet.Berlijn is trouwens FABELHAFT.

met vr gr:yem v d Berg.

Gereisd alleenreizend in mei 2008

Fobian Taams, 20-5-2008

De recepcionist is nogal nukkig,maar het ontbijt en kamerpersoneel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd alleenreizend in mei 2007

A. Kok, 2-4-2008

perfecte ligging,sobere maar hele schone kamers,goede bedden,prima prijs/kwaliteitverhouding.
Gereisd met partner in maart 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Margrit bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Margrit in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Margrit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Margrit scoort een 6.85 uit 10 op basis van 34 reviews.