6,9

Matig

8 reviews over Hotel Kassandra in het Nederlands

Redelijk...

Stefan Weijers, 20-10-2008

Ik was er 2 weken geleden met school. En de Nederlandse jeugd kan zich wel gedragen maar die Duitse jeugd maakt inderdaad een hoop herrie. Ik vind het eten niet goed ik ben ook niet naar het ontbijt geweest. Het lekkerste wat daar te pakken was was een broodje met jam nou daar ging ik niet vroeg me bed voor uit. De ligging was egt geweldig. Het was naast een supermarkt en dichtbij natuurlijk het winkelcentrum. Kon niet beter dus vandaar die 10. Ik vind de baas maar een rare gast niet egt een vriendelijke uitstraling.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

voordeel: in oud pand,"dus"ruime kamers

h.b.deltenre, 15-10-2008

eenvoudig, degelijk en goed.

let op teveel schooljeugd als gasten, dat kan storen.

Gereisd met partner in oktober 2008

Eenvoudig hotel, goed ontbijt en schoon!

R..., 25-9-2008

Leuk simpel hotel. Met douche en toilet. Eenvoudig maar prima in orde. Ontbijt was goed en uitgebreid. Ligt dichtbij de kurfurstendamm.
Gereisd met partner in september 2008

Eenvoudig hotel, goed ontbijt, dichtbij centrum

R, 25-9-2008

Kamers met WC en douche. Simpel maar schoon. Ontbijt is prima en het is dichtbij de Kurfurstendamm. Dichtbij metro, bus en S-Bahn.

Als we weer gaan, dan ook weer naar dit hotel.

Gereisd met partner in september 2008

zal er niet snel meer heengaan

A.v.d.Sluijs, 8-9-2008

Het beloofde uitgebreide ontbijtbufet was niet aanwezig en ook geen variatie in broodbeleg.

De sfeer was ook niet geweldig De eigenaar straalde geen vriendelijkeheid uit.

Het was allemaal een beetje hummelig

Hotel Seifert in deze categorie was veel beter.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

B. Bakker, 25-10-2007

Hotel gerund als familiebedrijf door vriendelijke mensen. Het hotel bestaat uit een appartementen gebouw voorzien van een kleine lift

De accomodatie is eenvoudig. Douche en wc op eigen kamer en ook een kleine keuken.

De bedden op onze kamer waren slecht.

De binnenvering van de matrassen is nadrukkelijk voelbaar.(boxspring zonder boven matras ??)

Verder is de locatie is goed berijkbaar met openbaar vervoer.

In de directe omgeving is een levensmiddelen winkel en voldoende eetgelegenheden.

Algemeen oordeel; vriendelijk maar te veel geld voor geleverde kwaliteit.

Gereisd anders in oktober 2007

H.O.P. Koburg, 24-10-2007

U-bahn dichtbij. kamers netjes en schoon.

Diverse restaurants in de buurt met echte 'deftige 'Berlijnse specialiteiten.

Gereisd met partner in oktober 2007

r. baks, 15-8-2007

het personeel was zeer vriendelijk en de sfeer was erg gemoedelijk.kamers goed schoon en een wens wordt direkt vervuld. (drinkglas voor pilletjes b.v.) prettig dicht bij kurfurstendamm.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kassandra in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kassandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kassandra scoort een 6.88 uit 10 op basis van 8 reviews.