Uitstekend

1 review over Hostel Green Hostel Berlin in het Nederlands

Goedkoop en goed!

Iris, 30-8-2012

Green Hostel ligt niet heel centraal, maar er is een tramstation voor de deur. We kwamen 4 uur eerder aan dan we eigenlijk in zouden checken, maar we waren gewoon welkom. We konden meteen in onze kamers.

We hadden 2 kamers, een 4-persoonskamer en een 2-persoonskamer. De kamer voor 4 personen was erg groot. Er stond een stapelbed, twee losse bedden, een tafel en 4 stoelen. Er was veel loopruimte.

De 2-persoonskamer was een stuk kleiner, maar had ook een tafel (en twee losse bedden).

We zaten aan de straatkant, maar hebben totaal geen last gehad van het geluid. Zelfs met het raam open was het niet vervelend slapen. Alleen de tram maakt een vervelend geluid.

Voor de 2 kamers hebben we 54 euro pp betaald voor 3 nachten. Dat komt neer op 18 euro per nacht, hartstikke goedkoop.

Je moet geen problemen hebben met een gedeelde badkamer (wc + open douches).

Toen we (helaas) weggingen, konden we onze spullen zo lang laten staan als we wilden. Het personeel was heel vriendelijk.

Gereisd familie in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Green Hostel Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Green Hostel Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Green Hostel Berlin scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.