Hotel Frühling am Zoo ***

Frühling am Zoo
7,3

14 reviews over Hotel Frühling am Zoo in het Nederlands

A. Smit, 11-12-2007

Kamer zeer klein en badkamer zo mogelijk nog kleiner. Oud, smerig tapijt in de kamer. Diverse losse verlengkabelblokjes op de vloer waar je over struikelde. Beschadigde wanden. Geen ruimte om je koffer neer te zetten zo klein. Weinig licht.
Gereisd familie in december 2007

T.H. Koopman, 6-12-2007

volgens mij was Fruehling am Zoo net in dat weekend overgegaan naar Hotel Belmondo, dat er naast ligt, maar wij hebben daar geen hinder van gehad. Personeel was uitertst vriendelijk
Gereisd familie in december 2007

H. Overwijk, 25-10-2007

Goed maar sober hotelletje lekker in het centrum van de stad. (Geen eigen parkeergelegenheid)
Gereisd met partner in oktober 2007

M. Hekkert, 17-10-2007

Ik vond het jammer om ter plekke te vernemen dat het hotel was overboekt. Gelukkig werden wij verwezen naar Hotel Boulevard. Dit was slechts 100 meter verder. Dus de beoordeling heeft betrekking op Hotel Boulevard en niet op Hotel Fruehling am Zoo.

Wij hadden een tweepersoonskamer met 2 aparte bedden. Omdat wij hier niet moeilijk over doen voor 4 nachten, was dit niet onoverkomenlijk. Ik kan me heel goed voorstellen dat anderen hier anders over denken.

Gereisd met partner in oktober 2007

K. de Beer, 17-8-2007

De ligging van het hotel is ideaal! Echt midden op de K-dam. Als je gebruik maakt van de metro (U-bahn) is het ook ideaal omdat er een metrostation recht voor de deur ligt.
Gereisd met partner in augustus 2007

A. van Harling, 9-8-2007

Goede vakantie gehad...weet niet of ik weer de trein zou pakken.. enzeker niet 1 waar ook rookcoupees gekoppeld zijn aan niet rookcoupees
Gereisd familie in augustus 2006

A.S. Reijken, 23-7-2007

Kamer zeer klein. Bedden waren verschikkelijk. Eerste nacht beide wakker gelegen van het gekraak, hierna met dunne matrassen op de grond moeten slapen. Dit was absoluut geen succes.
Gereisd met partner in juli 2007

Ingrid, 21-5-2007

Dit hotel heeft een klassieke uitstraling.Gezellige ontbijtzaal. De eenpersoonskamers waren te klein terwijl er toch een toeslag van 25 euro per nacht voor betaald moest worden.

Je kunt hier met twee of drie personen in een kamer wel goed vertoeven.

Gereisd anders in mei 2007

Karin, 20-5-2007

Het is een leuk hotel, maar wanneer je een eenpersoonskamer boekt, word je weggestopt in een soort inloopkast, terwijl je wel een forse toeslag moet betalen. Dit is erg jammer, temeer omdat de tweepersoonskamers een stuk groter waren en aardig ingericht. Mijn eenpersoonskamer was gemeubileerd met versleten meubilair.
Gereisd anders in mei 2007

Ria , 15-12-2006

Wij vonden het een echt drie sterren hotel, wel midden in het centrum.Alles was prima bereikbaar. Kamers eenvoudig met donkere meubels. Wij hadden met 2 pers. wel een kleine kamer. Verder alles netjes en schoon. Het ontbijt was goed, alleen werd niet snel genoeg bij gevuld. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzam.
Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Frühling am Zoo in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Frühling am Zoo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Frühling am Zoo scoort een 7.29 uit 10 op basis van 14 reviews.