6,3

Matig

4 reviews over Hotel Fortuna in het Nederlands

prima hotel voor hele schappelijke prijs

Jeannet, 15-7-2009

we zijn via een internet organisatie geweest, dit kost 30 euro pppn. incl. ontbijt.

Ligging buiten drukke centrum in oud gedeelte van Berlijn, uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer. Eenvoudige kamers, goed verzorgd, uitstekend ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2009

Voor de prijs prima hotel

Janine Venema, 26-12-2008

We zijn hier vlak voor kerst een paar dagen geweest. Op het eerste gezicht prima hotel. Simpel, maar goed verzorgd. Het enige minpunt was dat ons twee persoons bed maar een éénpersoonsdekbed had, en één kussen. Dit hebben we aangegeven bij de balie. Maar jammer genoeg zijn ze vergeten dit te regelen waardoor we dus één nacht met zijn tweeën onder een klein dekentje lagen met maar één kussen. Volgende dag maakte ze hun excuses. Eten was prima. Lekker ontbijtbuffet. Hotel ligt kwartiertje van het "grote" centrum af. Al met al een prima hotel voor die prijs. Een aanrader voor als je niet al te veel wilt uitgeven!!
    Gereisd met partner in december 2008

goed hotel

lau, 19-10-2008

ik ben hier in dit hotel geweest voor een weekend en het enige minpunt vond ik dat er geen lift was.

verder heel vriendelijke receptie. mooie kamers en heel schoon. het ontbijt was ook lekker. al met al een goed verzorgd en leuk hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

zeer matig

frits van 3okt. t/m 6okt. 2008., 10-10-2008

in de folders staat € 55,00 voor tweepersoons kamer. Wordt € 90,00 berekend excl € 5,00 parkeergeld.

De dekens stonken naar de rook.

Was eerder in onze kamer gerookt.

Vloer in hotelkamer niet schoon.

Handdoeken van een zeer slechte kwaliteit. Geen verlicht bij de wastafel. Geen lift dus naar de 4e verdieping lopen met koffer.

Gereisd anders in oktober 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fortuna*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fortuna in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fortuna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fortuna scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.