Appartement City guesthouse Pension Berlin ***

Appartement City guesthouse Pension Berlin
City guesthouse Pension Berlin
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement City guesthouse Pension Berlin bij:

6 reviews over Appartement City guesthouse Pension Berlin in het Nederlands

Uitstekende plek om Berlijn te verkennen

Jeroen, 11-5-2014

Naast de halte Schönhauser Allee, waar je met verschillende S en U bahnen zo de stad in bent. Parkeren voor 5 Euro per dag voor de deur, of in de straat met een vergunning van het Pension. Je hebt de auto verder niet nodig.

Ontbijt eenvoudig, maar goed verzorgd en voor ieder wat wils. Kamers waren schoon en verzorgd. Eigen badkamer. Iedere dag schoonmaak. De ligging van onze kamer was aan de achterzijde aan een binnentuin waardoor je de stad niet hoorde.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

perfect verblijf in Berlijn

erikvollenbroek, 24-6-2013

Mooie ruim appartement, dichtbij het openbaar vervoer. door parkeerkaart makkelijk parkeren in directe omgeving, mooie eetgelegenheden in de directe omgeving, wat wil je nog meer om van Berlijn te genieten.

Ontbijt goed en perfect begin van de dag, zeker weer eens terug!

Gereisd met partner in juni 2013

Familiekamer

A. Voss, 20-10-2012

Wij verbleven 4 nachten in een familiekamer in "City Guesthouse Berlin". Deze familiekamer bestond uit 2 slaapkamers en badkamer. De inrichting was mooi en de kamer was iedere dag weer schoon. Wat ons ook beviel was de prijs/kwaliteitsverhouding. Het ontbijt was in het eetcafe en de keuze was ruim, en alles was goed verzorgd. De Metrohalte is nog geen 3 minuten lopen en binnen 5 minuten kun je op de Alexanderplatz zijn. Dus de ligging is prima. Er zijn winkels en restaurants in de buurt die zelfs 's-avonds laat nog open zijn. wij hadden het hier prima naar onze zin,
Gereisd met partner in oktober 2012

Ruim en luxe appartement

Anke, 12-5-2010

Dit pension verhuurt naast kamers ook aantal appartementen, ook op een andere locatie (Selma-Lagerlöf-Str) Met 5 pers. huurden wij een 4 tot 6-persoonsappartement. Dit is een complete woning, een ruime slaapkamer met 4 bedden, ruime keuken en een ruime badkamer. Zeer compleet, met koffie, thee en frisdrank van het huis, 2 TV's aanwezig, DVD-speler, allerlei DVD's aanwezig over geschiedenis Berlijn en DDR en ongeveer 500 films enz. Het is 10 minuten lopen naar/van de tram, de bus stopt een straatje verder maar deze rijdt niet altijd op tijd volgens de vader van de eigenaar die zeer gastvrije is. Wij hebben elke ochtend gebruik gemaakt van het zeer uitgebreid ontbijt in eetcafé aan de Schönhauser Allee. Wij werden gebracht op een afgesproken tijdstip door de vader van de eigenaar en na het ontbijt stapten wij zo in de metro om de stad verder te verkennen. Er zijn diverse winkels en restaurants in buurt. Verder is er een terras met tuinstoelen + grote rustige tuin, echt een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Prijs kwaliteit is uitermate goed.

Emma Stadler, 24-4-2010

Good price/quality ratio... Lots of space, but think I got upgraded to bigger room/appartment... Everything necessary for short/long stay available... Plain, but nice design
Gereisd met vrienden in april 2010

Zeer ruim en centraal gelegen appartement

Mayke, 7-11-2008

Dit pension verhuurt naast kamers ook aantal appartementen. Met 2 stellen huurden we het 6-persoonsappartement (Gleimstrasse). Dit is een complete woning, twee ruime slaapkamers, ruime keuken en een ruime badkamer. Zeer compleet. Wijn, koffie, thee en frisdrank van het huis, 3 TV's aanwezig, DVD-speler, allerlei DVD's aanwezig over geschiedenis Berlijn en DDR. Het ligt vlakbij U- en S-bahn aan Schönhauser Allee, er zijn diverse winkels en restaurants in buurt, o.a. heerlijke tapasbar direct naast appartement. Voor €5,- p.p. kun je ook een zeer uitgebreid ontbijt in eetcafé krijgen, koffie is er echter niet bij ingebrepen, dit kost 1,60 per grote mok.
Gereisd met vrienden in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement City guesthouse Pension Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement City guesthouse Pension Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement City guesthouse Pension Berlin scoort een 9.07 uit 10 op basis van 9 reviews.