Lodge Charlottenburg

Charlottenburg

1 review over Lodge Charlottenburg in het Nederlands

Mooi appartement

Jeen, 17-8-2015

Van buiten zou je niet zeggen dat er binnen zo' n mooi appartement verscholen ligt. Nou stond het complex ook in de steigers omdat er werkzaamheden op het dak plaatsvonden (geen hinder van ondervonden trouwens). Wel vind ik dat het appartement meer geschikt is voor 2 personen dan voor 3 of 4 personen. Wij, als gezin met twee kinderen in de leeftijdcategorie 12-16 jaar, konden onszelf prima redden, maar met 3 of 4 volwassenen is het in mijn ogen behelpen. Ligging is prima. Supermarkt (Edeka) om de hoek en binnen tien minuten sta je op het metrostation. Mochten we nog een keer terugkeren naar Berlijn, dan is dit ons verblijfadres.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Charlottenburg in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Charlottenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Charlottenburg scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.