Hotel Brandies ***

Hotel Brandies
Brandies
9,2

16 reviews over Hotel Brandies in het Nederlands

Brandies maakt beoordelingen waar!

Jetse, 20-8-2017

Voor het boeken het hotel opgezocht op Zoover en geboekt na het lezen van de beoordelingen.

Hotel ligt op paar meter afstand van metrostation Kaiserdamm, zo in het centrum.

Ontvangst was goed, konden eerder inchecken dan de aangegeven tijd en gaven antwoord op onze vragen.

Kamer was mooi groot, voorzien van alle gemakken, zelfs een balkonnetje. De badkamer was redelijk klein maar niet storend. Sliepen aan de voorkant, wanneer je met de ramen open sliep werd je alleen wakker van de sirenes.

Ontbijt was goed, uitgebreid en lekker.

Kleinschalig en gezellig hotel. Zouden hier zo weer boeken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima uitvalsbasis naar de stad, aanrader!

Klaas Habing, 12-1-2016

Het hotel ligt buiten het centrum, maar op slechts 50m van U-Bhf Kaiserdamm. Het openbaar vervoernetwerk in Berlijn is uitstekend, daardoor sta je binnen no-time overal waar je in Berlijn wilt zijn.

Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, alles is vers en wordt netjes gepresenteerd.

De sfeervolle kamer lag aan de achterzijde van het hotel en was daardoor heerlijk rustig. Het hele hotel is keurig netjes, schoon en verzorgd. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Al met al een hotel om een volgende keer terug te komen.

Gereisd met partner in januari 2016

Heerijk rustig

Eleonore Vos, 18-9-2015

Aardige mensen, mooie kamers, liefst aan de achterkant. Maar voor heb je zon in de ochtend en zie je 'de stad'.
Gereisd met partner in september 2015

Hele mooie plek

K. Hendriks, 27-7-2015

Goede service, fijn en netjes hotel!
Gereisd met partner in juli 2015

Excellent hotel

kim, 20-7-2014

4 nachten en 5 dagen verbleven in het hotel. Echt verbaasd van de kwaliteit. Bijzonder vriendelijk personeel die nergens te beroerd voor waren. Onze boarding passes uitgeprint voor ons en altijd waren ze vriendelijk. De kamer was ook meer dan we verwacht hadden. De ligging van het hotel is super. De metro zit nog geen 20 meter van de deur van het hotel vandaan en je komt overal. Een ruime kamer met een prima badkamer. Ik heb echt geen aanmerkingen. Mocht ik nog een keer naar Berlijn gaan dan kies ik weer dit hotel.
Gereisd met vrienden in juli 2014

Erg fijn hotel

Robert, 9-5-2013

Het hotel heeft ons erg verrast. De lift is uniek, de hallen op de etages naar de kamers zijn verrassend. Wij zaten op de 5e etage aan de tuinkant en dat is heerlijk rustig. De vogels op de binnenplaats zijn overigens wel vroeg wakker... Het ontbijtbuffet is van goede kwaliteit en er is meer dan genoeg keuze. De ontbijtruimte is knus en gezellig, net als de rest van het hotel. De krakende vloeren geven het juist extra sfeer. Het is tenslotte geen nieuwbouw. De ligging is perfect. 25 meter vanaf U2 U bahn Kaiserdamm. Parkeren kan eenvoudig voor de deur. Ik had een plek in de garage gereserveerd, maar daarvan geen gebruik gemaakt. De reservering werd dan ook in mindering gebracht op de rekening. Prima service! Al met al 4 prima nachten gehad.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Super Service!

dhandoko, 13-7-2012

We hebben een kind van 6. In de beschrijving staat dat hij niet extra hoeft te betalen mits hij in ouders bed slaapt. Zo ook gemeld tijdens de boeking. Bij aankomst is de bank (blijkbaar een slaapbank) al netjes opgemaakt als een derde bed. Super!

Ligging is maar een steenworp afstand van U-bahn, en 300 m verder een S-bahn. U-bahn neemt je in een keer naar Zoo Bahnhof, Ptsdamer Platz, of Alexander Platz, dus perfekt.

Nam een keer ontbijt, had gevraagd of er beleg zijn die geen varkensvlees bevat en kaffeine vrij koffie, en kregen ze kort daarna op tafel geserveerd! Nog een verrassend super service dus.

In de omgeving trouwens genoeg eetgelegenheden als je geen ontbijt van het hotel wil.

Wifi is beschikbaar en gratis, ook in de kamer.

Kleine min puntjes, de houten vloer kraakt, maar we hebben zo lekker geslapen dat het niet stoort. De straat Kaiserdamm voor het hotel is wel druk, maar we hadden koude nachten, dus de ramen gingen dicht, en dan is het rustig genoeg om te slapen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Aanrader

A. Grondsma , Sassenheim, 2-7-2012

Vlakbij de U en S bahn , in 10-15 min . op de ku'damm. vriendelijke bediening , ruime en schone kamer en goed ontbijt.

Klein minpuntje = de kaiserdamm is een drukke 2x4 bahn ,dus dag&nacht verkeer ,als je keuze hebt neem de tuinkant die is stil

Gereisd met vrienden in juni 2012

Gast vrij en heel net schoon hotel

gutjens, 22-12-2011

We waren in Dec. te gast bij dit familie hotel. kleiner hotel, maar heel gemoedelijk en zeer vriendelijke personeel. Alles mooie schoon en netjes, heerlijk lopend ontbijt buffet. bedden lagen heerlijk. rustige kamers Wij hadden kamer 19 keek je uit op de binnen hof. Vlak bij ook een grote supermarkt Kaiser. Een woord super hotel. Verdienen meer dan 3 sterren. ik vond zelf 4 beter voor hun.
Gereisd met oudere kinderen in december 2011

Top uitvalbasis voor een citytrip Berlijn

Martijn, 22-7-2011

Ligging: 9 - Een paar meter van de U-bahn. Hiermee ben je in 10 min in de binnenstad

Service: 8 - Zeer vriendelijk personeel. Staan je altijd te woord en zeggen altijd goededag. Verder niet nodig gehad omdat het hotel gewoon goed is. Dus een 8 omdat ze niet nodig waren.

Prijs/kwaliteit: 9 - Via stedentrips geboekt en een top kamer voor een mooi prijsje. De kamer was vele male beter dan verwacht.

Eten: 8 - Ontbijt zat bij ons inbegrepen en was goed gevarieerd.

Kamers: 9 - Mooie kamers, ruim en zeer schoon en netjes. Alles wordt elke dag zeer goed schoongemaakt.

Gereisd met partner in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Brandies bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brandies in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brandies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brandies scoort een 9.23 uit 10 op basis van 260 reviews.