Hotel Best Western Am Spittelmarkt ***

Hotel Best Western Am Spittelmarkt
Best Western Am Spittelmarkt

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Am Spittelmarkt bij:

21 reviews over Hotel Best Western Am Spittelmarkt in het Nederlands

Super hotel, dicht in t centrum.

Anna, 20-8-2017

Zelfs onze fietsen mochten mee op de kamer !!😀

Gratis upgrade gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017

Rustige locatie

Miriam, 6-6-2017

Mooi hotel op top rustige locatie. Ideaal voor Berlijn te ontdekken.

Dichtbij metro en goede restaurants. Kamer is prima. Bedden liggen lekker en goed ontbijt.

Gereisd met partner in mei 2017

goede ligging om centrum Berlijn te bezoeken

Annette, 13-2-2017

Hotel met hoofdgebouw en bijgebouw. wij logeerden in Bijgebouw, nette complete kamer, prima bed midden in Berlijn met metro om de hoek, maar ook op loopafstand van Potzdamer platz - Alexander platz - Nikolaiviertel

voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in januari 2017

Goed ontbijt en rustige ligging

Robert, 25-6-2016

Het hotel bestaat uit 2 gebouwen,wij zaten in het 2e gebouw.via een tunneltje verbonden met het hoofdgebouw.

Kamers standaard,kleine douche.Het ontbijt was uitstekend,de tafeltjes stonden in verschillende kamertjes met verschillende stijlen(parijs,authentiek,modern)

Metro om de hoek en een pinautomaat voor de ingang van het hotel.

Voor een paar dagen Berlijn zeer zeker een goed hotel

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk

Jeannette, 31-1-2016

We hebben in dit hotel een heerlijke stedentrip gehad. Metto vlak bij, maar wanneer je goedd ter been bent kun je het ook goed lopen merendeels.

Hele mooie kamer met soort apart kamertje voor onze dochter. Schoon, ruim, klantvriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Tophotel!

d_burghoorn, 4-5-2015

Wij zijn net terug van 4 dagen Berlijn. Hotel Best Western Spittelmarkt in perfect voor een paar dagen! De buitenkant is niet heel inspirerend, maar binnen is alles strak en modern. Kamers zijn prima, goede Wifi. Ontbijt is uitgebreid en ook leuk met al die aparte ontbijtkamers! Ligging is wat ons betreft perfect. Redelijk rustig maar op loopafstand van Checkpoint Charlie en de alexanderplatz! Wij komen zeker terug!
Gereisd met partner in april 2015

Goed hotel voor een stedentrip Berlijn!

Arjan, 15-11-2011

Wij zijn net terug van een stedentrip Berlijn. Het hotel ligt zeer gunstig in de Berlijnse wijk Mitte. De kamers zijn niet heel ruim, maar zeer voldoende. Alles was schoon en zag er perfect uit. De bedden zijn iets wat te zacht maar dat is misschien onze smaak. Helaas hebben ze geen wifi op de kamers wel een ethernet verbinding maar dan ben je aangewezen op je laptop. Het metrostation ligt echt letterlijk om de hoek en is de perfecte manier op te reizen in Berlijn. Kortom dit hotel is zeker een aanrader voor een stedentrip Berlijn!
Gereisd met partner in november 2011

zeer goed hotel

Liekem, 9-5-2011

Best Western am Spittelmarkt is een gunstig gelegen hotel in het centrum van Berlijn met een metrostation op 200 meter. Met een 3 dagen openbaar vervoerkaart kun je vanaf hier de hele stad door. Aan te raden om deze kaart te kopen daar de vele bezienswaardigheden nogal verspreid over de stad liggen.

Hotel heeft prima kamers met goede bedden. (Kamers niet heel ruim) Koffie/theebox bij receptie verkrijgbaar. Je moet dan wel steeds bij receptie koffie en thee ophalen.

Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en goed!

Gereisd met partner in april 2011

Goed hotel en super gelegen.

anita , 6-5-2011

Wij komen hier net vandaan. Centraal gelegen, vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet niks op aan te merken. Onze kamer was goed douche was lekker ruim. Onze drie dochter hadden een veel kleine douche en onze jongste dochter lag op een paar poefjes te slapen. Dat is het enige minpuntje.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Oostblokgebouw

M, 20-3-2011

15 en 16 februari met een aktieprijs in dit nieuwe hotel verbleven.Uitzicht was vanuit een klein raam,half achter een pilaar naar een gebouw in aanbouw.Kamer had alles in eenvoudige en goedkope uitvoering.Ontbijt was in de kelder in een aantal ruimtes verschillend ingericht,dus voor ieder wat wils.Alles bij elkaar niet meer dan een drie sterrenhotel. Je bent zo met de metro bij de bekende bezienswaardigheden.
Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Am Spittelmarkt in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Am Spittelmarkt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Am Spittelmarkt scoort een 7.95 uit 10 op basis van 23 reviews.