Appartement Berlin Cityroom

Appartement Berlin Cityroom
Berlin Cityroom
8,3

2 reviews over Appartement Berlin Cityroom in het Nederlands

Prima appartement voor een stedentrip met gezin

Sandra, 26-1-2017

Ruim en schoon appartement in Prenzlauer Berg. Gelegen in drukke en gezellige straat. Appartement ligt aan een rustig binnenplaatsje, hier is niets te horen van straatgeluiden, verrassend om slechts fluitende vogels te horen! Vlakbij U-bahn halte, van hieruit verken je snel Berlijn. Auto konden we vlakbij gratis parkeren met parkeervergunning die we te leen kregen.

Ligging is binnen de milieuzone van Berlijn, wij hadden vooraf via de ANWB een milieusticker voor de auto aangeschaft.

Appartement gelegen op begane grond, voorzien van rolluiken. Ondanks warm weer bleef het appartement goed koel.

Bakker en supermarkt vlakbij, alsmede vele eettentjes. Italiaanse espressobar vlak om de hoek. Eten haal je overal op straat tegen kleine prijzen, kleine keuken bijna niet gebruikt door ons. Vaatwasser, computer, magnetron en een wasmachine aanwezig, alsmede 2 televisies, waarvan 1 in de woonkamer met DVD speler.

-Vloer kraakt met lopen (houten vloeren voorzien van laminaat). Gehorig appartement, loopgeluiden van bovenburen goed te horen. Desondanks goed geslapen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Perfecte uitvalsbasis voor stedentrip

Janneke en Jeroen, 28-7-2012

Wij (gezin met 2 kinderen) hadden meer dan genoeg ruimte in dit appartement. Behulpzame verhuurder, gratis parkeervergunning voor de omliggende straten. Metro, supermarkten en andere winkels en restaurants op loopafstand. Gelegen in levendige buurt, maar totaal geen last van verkeer. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Berlin Cityroom in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Berlin Cityroom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Berlin Cityroom scoort een 8.25 uit 10 op basis van 2 reviews.