Hotel Avantgarde Berlin ***

Hotel Avantgarde Berlin
Avantgarde Berlin

9 reviews over Hotel Avantgarde Berlin in het Nederlands

Dick, 18-2-2007

grote kamers, prima personeel, schoon, prachtige plek. Traplopen went, geluid van buiten ook maar je zit dan ook aan een topstraat wat veel goed maakt, geluid van binnen niet gehoord. Kortom, een topper.
Gereisd anders in februari 2007

Caroline, 22-8-2006

Hartstikke leuk hotel. Wij hadden een hele grote kamer met veel authentieke details en uitzicht op de Ku'damm. Wij sliepen met de ramen helemaal open en hadden geen last van lawaai. De ligging is super, het personeel vriendelijk en het ontbijt prima. Genoeg keuze, maar ook niet overdadig.

Kortom: zeker een aanrader

Gereisd anders in augustus 2006

M Kooij, 26-7-2006

Een prachtig, sfeervol hotel met inderdaad "even aanbellen bij het herenhuis", zeer centraal gelegen bij Bahnhof ZOO, dus met de ICE ben je vanuit Amersfoort in zo'n 6 uur comfortabel in hartje Berlijn. 's Ochtends stap je zo de Kurfurstendamm op !

De kamers zijn prachtig ruim, uitgebreid ontbijt buffet (met augurken en heerlijk roggebrood, grappig !) en zeer vriendelijke bediening.

Aanrader voor als je een stedentrip wilt doen !

Gereisd anders in juli 2006

petra, 8-3-2006

Perfect gelegen hotel, ruime kamers, uitgebreid ontbijtbuffet. Aan de voorkant dubbele beglazing, dus wij hadden geen last van het autolawaai van de Kürfustendamm.

Goede prijs - / kwaliteitsverhouding!

Gereisd met partner in maart 2006

Dini van den Brink, 1-9-2005

Gezellige kamers en vriendelijk personeel-sowieso vinden wij de Berlijners heel aardige mensen. Fijn centraal gelegen; je stapt zo de Kudamm op.
    Gereisd anders in september 2005

Margreet, 21-5-2005

Ben hier nu 5 keer geweest en ben echt laaiend enthousiast: prima bereikbaarheid, mooie grote kamers (allemaal verschillend ingericht!), zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en prima ontbijt (leuk: de samowar). De eerste keer was ik het hotel straal voorbij gelopen want je moet aanbellen bij een herenhuis en dan een trap op, pas dan ben je in het hotel. Van het lawaai heb ik nooit last gehad maar ik woon dan ook in één van de drukste straten van Amsterdam.
    Gereisd anders in mei 2005

spaansen, 6-3-2005

wij zijn ook vorig weekend in Berlijn en in dit hotel geweest

Het ligt er prachtig en goed centraal

maar je moet een hele goede slaper zijn om door het lawaai van de auto's heen te slapen en je kom erachter dat de mensen in Berlijn de hele nacht door aan het autorijden zijn

de verzorging was heel goed en de kamers prachtig

Je moet inderdaad met je koffers de trap op, dat was voor ons geen bezwaar

Sam en Hannie

Mieke en Niek, 6-3-2005

We waren hier feb/mrt 2005 met vrienden. De kamers waren groot met een lekker zitje (bank en fauteuil). Ruime keuze bij het ontbijt. Aan de voorzijde (Küdamm) ondanks "dubbel" glas lawaaiig, maar wel een leuk uitzicht over de straat. Op 5 min. lopen van Bahnhof Zoo. Om bij de receptie te komen (vanaf de straat) moet je eerst een trap op; wil je vanaf de receptie (en ontbijtruimte) naar je kamer met de lift, dan moet je ook eerst weer een trap op.

wilma en jos, 2-3-2005

Dit hotel hebben wij augustus 2004 bezocht en het is ons hier prima bevallen.

Het ontbijt was geweldig en de kamer was uitstekend.

Enig minpuntje is het waardeloze uitzicht dat wij hadden.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Avantgarde Berlin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avantgarde Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avantgarde Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avantgarde Berlin scoort een 8 uit 10 op basis van 9 reviews.