8,6

Uitstekend

9 reviews over Camping am Mahlower See in het Nederlands

super

Matthessen, 15-8-2017

Ideale camping om Berlijn te bezoeken . start openbaar vervoer vlakbij camping . Snel transport naar de stad , Zeer nette sanitair .Restaurant aan de overkant van de straat .

Negatief ,,,niets

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Camping voor bezoek aan Berlijn

Yvette, 26-7-2017

Camping is een mooie uitvalbasis voor een bezoek aan Berlijn. Mooi, schoon en verwarmd sanitair.

Camping stond na de hevige regenval van de afgelopen dagen op sommige plekken wel blank. Camping ligt naast een nogal drukke weg. In het dorp gratis parkeren bij het station. Hier pak je de trein naar Berlijn voor een dagkaart inclusief overig openbaar vervoer voor 7, 70 euro p.p. Er zijn broodjes te koop. Het is mij niet duidelijk of die van te voren besteld moeten worden. Helaas is er op onze eerste nacht in onze vouwwagen en bij 4 andere tenten d.m.v. het opensnijden van tentdoek ingebroken en geld, paspoorten, creditcards en bankpassen gestolen. Volgens de eigenaar was dit de eerste keer in 10 jaar tijd van de camping. Politie heeft aangifte opgenomen. U bent dus gewaarschuwd.

Gereisd met partner in juli 2017

Erg mooie en rustige camping

Jeroen, 22-7-2017

Deze mooie en rustige camping kun je uitstekend gebruiken om Berlijn te bezoeken. Ruime en mooie groene plekken. Toiletten zijn heel erg mooi en ruim. Keurig schoon en douchen zonder munten. Er is wifi rondom de receptie, maar niet echt stabiel. Voor de camping stopt de bus. Daar koop je de voordelig klein groupen tageskart (max 5 personen) en je reist de hele dag onbeperkt in het OV (kost ong. €21). We hebben 1 min punt ontdekt... de muggen. Een bzoek aan de camping levert je erg veel muggenbulten op, dus weken napret.
Gereisd familie in juli 2017

Mooie en schone camping

Badeendje1, 15-6-2017

Wij hebben hier een weekje gestaan in de meivakantie om Berlijn en Potsdam te bezoeken. De ligging hiervoor is ideaal. Auto parkeren bij het station en binnen een half uurtje sta je midden in Berlijn. Wij hadden een Berliner welcome card gekocht voor 4 dagen en waren 35 euro p.p kwijt. Hadden in Berlijn de hele dag openbaar vervoer hierdoor. Potsdam hebben we met de auto gedaan. Parkeren was geen probleem. Het personeel op de camping was heel vriendelijk en niks is teveel. Het sanitair was superschoon en heerlijk warm. Het was nl. heel erg koud in de week dat wij er waren. Tegenover de camping hebben we voor weinig geld lekker gegeten.
Gereisd met partner in april 2017

fraaie camping

Steffen Grit, 8-6-2017

Fraai aangelegde camping waar wij niets tekort kwamen. Prachtig sanitair. Restaurant op loopafstand en supermarkten op 4 km. uitstekende camping om Berlijn te bezoeken. Mooi,ruimencomfortplaatsen waar je iets meer voor betaald.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooie camping, ideaal voor bezoek aan Berlijn

Eddy, 16-5-2017

Gastvrij, schoon, goede plaats voor de tent. Professionele leiding. De stad, verkeer, vliegveld is nooit ver weg.
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Prima camping voor stadsbezoek

Arjan Boer, 2-8-2016

Kleinere camping zonder veel faciliteiten. Kleine winkel (drinken, houdbaar broodbeleg) in de receptie.

Er is een tentenveld, wij hadden aan ruime omheinde plaats. Wel wat geluid van de rondweg en het vliegveld.

Medewerkers buitengewoon vriendelijk.

Wasmachine en droger zijn beschikbaar. Heel kleine kinderspeeltuin (klimtoestel en schommel). Groot veld om te voetballen. Sanitair is inderdaad prachtig en schoon. Camping ligt niet aan het meer. Om bij het meer te komen moet je de (niet heel drukke) weg naar mahlow oversteken. Voor het zwemmen moet worden betaald bij het restaurant pension. Restaurant is trouwens prima (echte Duitse keuken, goed en niet duur). Via de S-bahn vanaf station Mahlow (een paar minuten rijden vanaf de camping, gratis parkeren) binnen het half uur in het centrum van Berlijn. Ook Potsdam is met de auto binnen in een half uur bereikbaar. In Mahlow zelf voldoende mogelijkheden om inkopen te doen.

Prima camping voor bezoek aan Berlijn.

Gereisd familie in juli 2016

Zeer mooie en verzorgde camping

Steef, 27-6-2013

Mooie camping om Berlijn te bezoeken.Dicht bij station,waarvan men in een half uurtje in het centrum van Berlijn zit.Zeer vriendelijk personeel .Sanitaire voorzieningen zijn schitterend ( zelden zo gezien ) Jammer is het missen van een eetgelegenheid op de camping, maar op 200m een goed restaurant.
Gereisd met partner in mei 2013

Ideaal om Berlijn te bezoeken

Gijs, 27-7-2012

Deze kleine, maar nette camping ligt dicht bij het S-bahn station van Mahlow. Zo ben je op een half uurtje in het centrum van Berlijn. Het sanitair is kraaknet (nooit eerder zo'n net sanitairblok gezien). Wij huurden de wat oudere stacaravan? die echter van binnen gerenoveerd was en zeer goed uitgerust. Er is geen zwembad, maar aan de overkant van de straat is een kleine zwemvijver met strandje, waar je als campinggast voor de helft van de prijs (€ 1,25) kan gaan zwemmen. Enig nadeel is dat de camping voorlopig nog aan een vrij drukke weg ligt, maar de rondweg zou oktober 2013 eindelijk klaar moeten zijn, en dan heb je ook daar geen last meer van.
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping am Mahlower See in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping am Mahlower See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping am Mahlower See scoort een 8.59 uit 10 op basis van 10 reviews.