Hotel All In Hostel *

Hotel All In Hostel
All In Hostel
6,7

6 reviews over Hotel All In Hostel in het Nederlands

Prima hostel! Niet meer en niet minder.

Jopie, 18-8-2017

Samen met mijn zoon een prive kamer geboekt met gedeeld sanitair. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Echter, toen we aankwamen kregen we een 6-persoons prive kamer met eigen sanitair! Het is geen sterrenhotel maar dat hoeft voor ons ook niet omdat we er alleen overnachten. De kamer, bedden en het sanitair waren schoon.

Het eten is eenvoudig maar goed. Het personeel is vriendelijk.

De ligging van het hotel is rustig gelegen achter een drukke winkelstraat.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goede prijskwaliteit verhouding met toplocatie

brendaa20, 31-5-2013

Het hostel ligt dichtbij U- en S-bahn stations, binnen 10 minuten sta je op Alexanderplatz. Leuke gezellige buurt. Wij hadden (dachten wij) een 2persoonskamer met eigen badkamer geboekt, maar op de reservering stond gedeelde faciliteiten. Dit was wel een teleurstelling, maar bij het inchecken kregen wij ineens een 6persoonskamer mét eigen badkamer alleen voor ons tweeën! Kamers zijn wel klein, maar we waren er toch alleen maar om te slapen. Onze kamer lag naast de lift en dat was erg gehorig, ongeveer 24 uur per dag hoor je die lift op en neer gaan, storend! Ook dunne muren, mijn buurman snurkte... Badkamer was nieuw en erg schoon en zelfs de bedden waren opgemaakt! Handdoek ook inbegrepen. Ontbijt was prima, maar wel elke dag hetzelfde, geen croissantjes of eitje op zondag helaas.. Personeel spreekt ook goed Engels. Na 10uur 's avonds gaat het hek op slot, maar je krijgt de code zodat je 24 uur per dag in en uit het hostel kan, ook 24 uurs receptie. Ik zou het zeker weer bezoeken.
Gereisd met vrienden in mei 2013

Jammer..

Femke, 10-5-2013

Hotel ziet er als je binnen komt netjes uit, een goede ligging. Op een paar minuten lopen van een metro station en in een straat met veel winkeltjes, restaurantjes en bars. Kamers waren klein en niet heel schoon. Ook de sanitaire voorzieningen waren niet geweldig. Gezamelijke douches waarvan de helft van de douchegordijnen weg waren. Eten was simpel en ook niet heel erg super..
Gereisd met vrienden in november 2011

Geweldige tijd gehad!

rosavdd, 11-11-2012

Dit hotel is voor backpackers of studenten die gewoon even goedkoop een weekendje weg willen, prima te doen! Je betaald in verhouding super weinig voor wat je krijgt (inclusief onbijt). We hebben echt niks te klagen gehad, dit is zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in september 2012

Eerste en laatste keer

Henk, 5-1-2011

In 2009 waren wij met een groep in dit hostel. Ik heb vaker in een hostel geslapen, en ik weet dat je er niet al te veel van hoeft te verwachten, maar dit was wel erg slecht. Een vriend van me had een gitaar meegenomen om een beetje op te pingelen maar dat mocht niet van de surveillerende "bewaker", maar zo laat was het helemaal niet! En de andere gasten waren allemaal bekenden en jonge mensen.

Het eten hier is voor zover ik me kan herinneren een beetje aan de schriele kant. De kamers zijn erg klein voor 8 personen en onze kamer had maar één stopcontact. Daar kom je niet ver mee als iedereen een halve elektronicazaak op zak heeft. Ook zaten er vreemde rode vlekken op het plafond waar de oorsprong voor ons een raadsel was, dit was de oorzaak voor veel speculaties deze week. Het houdt de gemoederen zelfs nu bijna 2 jaar later nog bezig.

Voordeel is dat het hostel een korte wandeling van Hollandse snackbar "De Molen" afligt, een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2009

Typisch een hostel

Janneke, 20-1-2010

Dit is gewoon typisch een hostel, gezamelijke douches (wel man/vrouw gescheiden) wc op de gang, stapelbedden. Ontbijt stelt niks voor. Kamers vrij klein voor 8 personen. 5-10 minuten lopen naar metrostation, dan ongeveer 10 minuten tot het echte centrum. Nee, ik zou dit niet aanraden.
Gereisd met vrienden in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel All In Hostel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel All In Hostel in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel All In Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel All In Hostel scoort een 6.73 uit 10 op basis van 6 reviews.