Aparthotel Agon Olivaer ***

6,3

11 reviews over Aparthotel Agon Olivaer in het Nederlands

Centraal gelegen hotel

Harry, 29-10-2010

Hotel ligt middenin het centrum. Alle bezienswaardigheden zijn lopend of met het OV makkelijk te bereiken. Kamers zijn simpel maar netjes. Geen extreme luxe. Ontbijt is simpel maar voldoende.
Gereisd met partner in mei 2008

gunstige ligging, maar meer ook niet

janeinfo, 26-7-2009

Het hotel was aan het verbouwen, dus over de planken heen en door de metersdikke stoflaag heen naar een geimproviseerd receptiehokje. Naar de kamer was het redelijk,de trappen, maar de lift was vies en afgrijselijk. De kamers dito, zulke slechte bedden hebben we nog nooit gehad. Kabaal van de drukke straat die er vlak bij ligt. Bij het ontbijt moest je in de rij wachten, iedereen graait en de dames die het bij moesten houden, konden het niet. De tafels werden alleen leeggeruimd, maar niet eens afegenomen, ze blies over de tafel om de kruimels er af te krijgen. Eens maar noooooooooooit weer.
Gereisd met partner in november 2007

J. van der Werf, 26-3-2008

wij zijn zeer tevreden, er was echter 1 kamer waar een rooklucht hing.

ontbijt was prima.

handdoekenservice was ook prima.

personeel was heel behulpzaam.

hoofdkussens waren wel heel erg zacht.

Gereisd familie in maart 2008

jose, 13-2-2008

Zeer onvriendelijk personeel, entree van hotel erg smerig. Ontbijt is 't enige goede in dit hotel. Brochure van hotel en beschrijving van hun op internet klopt niet, geen minibar en fohn op kamer aanwezing. Hotel is oud bolllig en zeker geen 3 sterren waard.
Gereisd familie in februari 2006

Simon, 3-1-2008

het hotel ligt op een perfecte plaats. op loopafstand heb je het centrum waar je kunt winkelen. ook stopt de bus om de hoek.

de kamers zagen er goed verzorgt uit. met oud en nieuw naar berlijn is een aanrader!!

Gereisd met partner in december 2007

Inge, 24-5-2007

Nou, ik snap de matige reacties niet! Prima ligging voor vluchten vanaf tegel! Goed ontbijt! Wij hadden een grote kamer boven in hotel met uitzicht kurfustendam! Het is 10 miniuutjes lopen van grote metro plaats Zoologischer Garten! Wij hebben niks te klagen gehad!
Gereisd anders in mei 2007

Gerrie, 13-11-2006

Ik ben zelf nu 2 keer in dit hotel geweest. Echter ik ben niet uitermate enthousiast over deze accomodatie. Het ligt aan de Kudamm, (waar het inderdaad niet gebeurd!) echter de rest van de bezienswaardigheden zijn erg ver en niet snel bereikbaar. Savignyplatz is nog enigszins dichtbij voor een okee avond. Het personeel is niet vriendelijk en de kamers zijn zeer verschillend van kwaliteit.Wel makkelijk bereikbaar als je van het vliegveld komt!
Gereisd anders in november 2006

Alex, 1-11-2006

een centaal gelegen hotel vlak bij de kurfurstendam. Openbaar vervoer in directe nabijheid. Receptie stelt niet veel voor geen warm ontvangst. kamers zijn zeer ruim Wel gedateerd maar voor een paar nachten is het goed te doen. Gezien prijs een goede keus
Gereisd familie in oktober 2006

Maarten, 29-8-2006

Matige ligging nabij de Kurfurstendam. Als je Berlijn een beetje kent weet je dat je daar dus NIET wilt zijn, terwijl de meeste reisorganisaties hier vreemd denoeg wel op mikken. Probeer meer bij de Alexanderplatz te komen, in district Mitte. Dan zit je dichter bij alles en midden in bruisend Berlijn! Wij zijn twee keer in Circus geweest, prima hotel. Eenvoudig maar zeer schoon en direct naast een metrostation, geldt voor beide locaties. Google het hotel maar tevoorschijn.
Gereisd anders in augustus 2006

ricardo, 9-2-2005

ik was er met drie man en zat in ewen mooie grote en nette kamer,ontbijd was heerlijk terwijl je over de stad uitkijkt.De ligging is lekker dicht bij het centrum (ligt er gewoon in) en bij alle openbaar vervoer.dus zeker een hotel om nog eens naar toe te gaan voor een redelijke prijs.
Gereisd anders in februari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Agon Olivaer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Agon Olivaer in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Agon Olivaer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Agon Olivaer scoort een 6.31 uit 10 op basis van 13 reviews.