Vakantiepark Schwarzwald

3 reviews over Vakantiepark Schwarzwald in het Nederlands

nooit meer

j.haasbeek, 16-9-2009
  • Onderkomen1

Het park stamt uit de jaren 70 evenals de huisjes,vies en uitgeleefd.Wij hadden twee slaapkamers met 6 matrassen op de grondleuk als je 61 bent, de trap levensgevaarlijk beslist geen aanrader
Gereisd met vrienden in september 2009

Nooit meer

Annmarie, 12-7-2009

Wij hadden hier een huisje gehuurd voor een week maar dat was vreselijk, heel donker en somber. Een trap omhoog die heel steil is en halve treden heeft. Alles kraakte verschrikkelijk boven en de trap ook. Badkamer was goed, keuken erg klein en geen pannen aanwezig alleen koekenpannen en een braadpan.
Gereisd met partner in juli 2009

Nooit meer

Piet en Annmarie, 9-7-2009
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Net terug van dit park, eerder vertrokken omdat wij het helemaal gehad hadden. Wij zaten op de Kevelaerweg nr. 5. Huisje is erg eenvoudig. Het enige wat goed was was de badkamer. Keuken heeeel erg klein en geen pan te vinden, alleen koekepannen en een braadpan. Verder wel alles aanwezig. Trap naar boven is erg gevaarlijk, heel steil en kraakt behoorlijk. De vloer boven kraakt ook heel erg. Dus als je 's nachtes naar de wc wil is iedereen in het huisje wakker, 2 huisjes verder ook trouwens. Zwembad wat iets verder op ligt (is te lopen) ziet er wel erg leuk uit. Verder is er in het dorp zelf helmaal niets te beleven.
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Schwarzwald in Bagenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Schwarzwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Schwarzwald scoort een 3.75 uit 10 op basis van 4 reviews.