Gasthof Adler

Gasthof Adler
Adler
7,6

11 reviews over Gasthof Adler in het Nederlands

Tussenstop overnachting in het appartement

Marian, 21-8-2017

Ontbijt eenvoudig, maar goed, gezellige gasthof. Kwamen om 21.00 aan zonder reservering en keuken dicht maar een typische brettljause was geen probleem. Ligging binnen 10 minuten vanaf de snelweg in klein dorpje.

Wij betaalden 83 euro voor 3 personen incl ontbijt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeer gemoedelijk Gasthof

Sandra, 12-8-2013

Bij aankomst werden we hartelijk en gemoedelijk ontvangen. Onze familiekamer was goed verzorgd. De bedden lagen prima. De inrichting is wat gedateerd, maar schoon en netjes onderhouden.

Wij hebben 2 x heerlijk gegeten in de Biergarten, kleine maar goede kaart. Wat op tafel komt is goed bereid en smaakvol. Ook voor de kinderen staan er leuke dingen op de kaart. Het ontbijt is goed verzorgd. Er wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van lokale (boeren-) produkten.

Iedereen doet zijn best om het de gasten naar hun zin te maken.

Voor ons was het een uitvalsbasis naar Legoland, dit ligt ong. 20 - 30 minuten rijden van het Gasthof.

Het Gasthof ligt makkelijk te bereiken vanaf de A8 en is een goede onderbreking op de reis naar Oostenrijk of verder. Om de drukte rondom Munchen te vermijden zijn wij vanaf hier via Silvensteinsee en Aachensee naar het Zillertal gereden, prachtige route, zonder oponthoud. We kwamen uitgerust en ontspannen aan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Hele leuke locatie voor een paar overnachtingen !

Hans van Leijsen , 21-7-2013

onze overnachting op de terugreis uit Kroatië vonden wij super leuk op deze locatie. Klein landelijk gelegen plaatsje, kort aan de snelweg. Nette kamers, niet groot, maar wel verzorgt ! Badkamer bij eigen kamer. Mooie speelzolder in de grote aangrenzende typische Duitse groot schuur waar de kinderen zich uit konden leven op springkussen, matrassen, voetbalspel, etc. Fietsen stonden gratis ter beschikking voor wie er gebruik van wilden maken. Dit terwijl we heerlijk in de Biergarten in de schaduw onder twee grote kastanjebomen en een met druiven begroeide overkapping een heerlijk biertje/wijntje hebben gedronken. Ook de eenvoudige menukaart liet ons niet in de steek. Voor ieder wat wils en gewoon lekker ! Betaalbare prijzen ( € 10.00 - 15.00 ). Gastvrij en vriendelijk ontvangen.

Dus wie het plattelandsleven niet kan waarderen, en de lat te hoog legt voor zichzelf, blijf vooral weg ! Voor alle mensen die er wel voor open staan, beslist doen !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Aardig overnachtingshotel

Sjasje, 21-8-2012

Mensen deden hun best. Hartelijk ontvangst. Eten was goed. In het eetzaaltje is ook nog wat speelgoed aanwezig. Ontbijt is ook goed. Je kan gewoon om extra kaas etc vragen. Kamers misschien wat gedateerd, maar wij hadden een grote doucheruimte. Er is in de schuur/zolder nog wat speelruimte voor de kinderen. Maar stelt erg weinig voor. Wel een tafelvoetbal en tafeltennis, maar zonder balletjes .....
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Goed doorreis verblijf.

annitta, 31-7-2011

Gasthof Adler is een goed verblijf met vriendelijke uitbater en personeel. Ruime kamer en ruime badkamer. Goede bedden. Het eten ruimschoots voldoende maar zwaar naar mijn normen, maar dat ligt aan de typisch duits-oostenrijkse vetrijke keuken. Kunt er ook fijn buitenzitten bij mooi weer en ook daar eten. Ontbijt voldoende.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Zeer onvriendelijke eigenaars

Joz, 30-3-2010

Wij hadden een reservering gedaan via een touroperator. Toen we daar aan kwamen rond het middag uur kregen we een stinkende kamer. Deze wilden wij niet.

De reactie van de eigenaresse was zeer onvriendelijk en commandeerde ons zelfs. Wij lieten weten van de voorwaarden van onze touroperator gebruik te maken en te willen annuleren. Ze snauwde ons toe en wenste ons sarcastisch geluk.

Twee weken later heeft de eigenaar toch de kosten op onze creditcard in rekening gebracht alszijnde "no-show". Hij laat duidelijk weten aan de touroperator en aan ons dat hij weet dat wij daar waren en legt tegenstrijdige verklaringen af. Echter ons geld wil hij niet terug betalen.

Gereisd met partner in maart 2010

Voor uitsluitend overnachten ; OK.

A. Janssen, 4-9-2009

Gasthof Adler is prima voor een overnachting op reis naar het zuiden. Wij hadden een kamer in het Gästehaus, en die was OK. Het Gasthof zelf is vervallen en vuil. Er is een Biergarten die er vervallen en slecht onderhouden uitziet. Bij aankomst stonden wij een tijdje in een vuile gang op het personeel te wachten. We keken uit op een vuile keuken en een rommelig restaurant. Na enige tijd arriveerde de eigenaar, die trouwens zeer behulpzaam en vriendelijk was. Na deze aankomst viel ons de kamer erg mee ; schoon met goede bedden en een keurige badkamer. Wij zijn gaan eten in het dorp (10 minuten lopen is een prima BauernStubel waar men prima kan eten). Het ontbijt 's morgens was chaotisch en rommelig. Dus, om uitsluitend te slapen, prima (ligt slechts enkele minuten van de autoweg) maar om te verblijven niet aan te raden !,
Gereisd met partner in augustus 2009

Voor herhaling vatbaar, ook voor vijf personen!

annet, 10-8-2009

Voor 75 euro overnachten, inclusief ontbijt, met 5 personen. Super in deze tijd!

Kamers eenvoudig, maar goed!

Grote badkamer met aparte douche en bad, erg praktisch!

Aardige mensen die jouw graag tevreden zien!

Gebruik dit hotel niet alleen als overnachting naar elders, maar ga zeker ook naar Legoland toe. (jaarkaart is gelijk aan twee dagen kaart met vele extra's) Kwartier rijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Dik in Orde

Marcel, 4-5-2009

Wij hebben hier al diverse keren overnacht op weg naar Italie en weer terug, het hotel is dik in orde, mooie nette kamers voor een perfecte prijs, ontbijt is helemaal in orde, verse broodjes en volop keus in beleg: AANRADER!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

prima gasthoff

ingrid, 24-10-2008

onze kamer was ruim en netjes opgeknapt en douche met dubbele wastafel zeer ruim, voldoende handdoeken. Het eten was uitstekend en de eigenaar zeer vriendelijk. Ontbijt was uitgebreid.
Gereisd met partner in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Adler bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Adler in Zusmarshausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Adler scoort een 7.64 uit 10 op basis van 11 reviews.