Appartement Landgasthaus Linder Grube

Appartement Landgasthaus Linder Grube
Landgasthaus Linder Grube

1 review over Appartement Landgasthaus Linder Grube in het Nederlands

ideale ligging (vlakbij playmobil funpark)

mirjamkrol, 13-8-2013

Wij zijn hier op terugreis uit Italie twee nachten geweest. Het is een prima appartement voor kort verblijf. Het heeft geen zitkamer/tuin, dus het is vooral fijn voor een enkele overnachting. Het ligt een paar minuten rijden van Playmobil Funpark (ons doel). De prijs is laag. Er hoort een restaurant bij. Ondanks een paar bruiloften hebben wij geen last van geluidsoverlast gehad. De medewerkers zijn erg vriendelijk! Het appartement is schoon.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landgasthaus Linder Grube in Zirndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landgasthaus Linder Grube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landgasthaus Linder Grube scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.