Hotel CineHotel Maroni ***

9,3

6 reviews over Hotel CineHotel Maroni in het Nederlands

Ideaal hotel

balusimba, 16-8-2014

Hier 2 nachten gelogeerd in een familiekamer. Ruim genoeg voor 4 personen en een heerlijk ruime comfortabele badkamer. Het ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Prima hotel als uitvalsbasis voor Playmobil Fun Park.

Vanuit het hotel slechts 20 minuten lopen. Zirndorf is een leuk dorp.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Fantastisch hotel i.cm. Playmobil Funpark

irisvandenhoven, 12-5-2014

Wat een leuk hotel, helemaal in het thema van Hollywood films. Echt een aanrader. Niet 45 minuten van het park af zoals de bordjes zeggen maar 20-25 minuten. Heerlijk vers ontbijtbuffet. We hebben een top weekend gehad. Ook het dorp is erg leuk met een fantastisch grieks restaurant tegenover het hotel!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Leuk hotel

Remco Janssen, 2-3-2013

Vorige week overnacht op de terugweg uit Oostenrijk. Leuk apart hotel, nette schone kamers en zeer goed uitgebreid ontbijtbuffet. Hotel is lekker modern, gratis wifi in een aardig dorp. Het hele hotel staat in het teken van Hollywood, erg leuk gedaan. Ik denk dat we hier nog eens terugkomen.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor CineHotel Maroni bij:

Fantastisch hotel tbv Playmobilpark!!!

EstherKooi, 9-8-2012

Heerlijk hotel schoon en netjes. Het ontbijt was uitmuntend zelfs voor onze kieskeurige kleinste eter ;-). Beetje jammer dat we op de dag van vertek er achter kwamen dat de luiken aan de gevel niet voor de sier zijn maar daadwerkelijk voor verduistering gebruikt kunnen worden... Hahaha. En het is echt geen 40minuten lopen naar het park zoals alle bordjes in de stand aangeven maar hooguit 20min!!! ps Playmobil park was ook top!!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Prima hotel

paul, 11-9-2010

We hebben hier 2 nachten gezeten omdat we naar Playmobil Park gingen en het Playmobil hotel zelf al vol zat!

Perfect hotel, aardige mensen, degelijk ontbijtbuffet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Aanrader !!

Denise Moree, 6-8-2009

Een prima hotel voor een uitstapje naar Playmobiel Funpark in Zirndorf. Deze voormalige bioscoop is in 2006 geheel verbouwd naar een kleinschalig hotel met 24 kamers. Elke kamer heeft een film thema, zoals 101 dalmatiers, lord of the rings en chocolate. Leuk restaurant direct aan het marktplein met een leuke kaart, (kindergerechten vanaf 2 euro). Kinderen kunnen op het plein spelen met de fontein met playmobiel figuren. 's ochtends staat er een super ontbijt klaar. Op nog geen 10 minuten rijden ligt het Funpark van Playmobiel.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor CineHotel Maroni bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel CineHotel Maroni in Zirndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel CineHotel Maroni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel CineHotel Maroni scoort een 9.27 uit 10 op basis van 6 reviews.