Hotel Klingerhof ***

Hotel Klingerhof
Klingerhof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Klingerhof bij:

1 review over Hotel Klingerhof in het Nederlands

Prachtig gelegen, goed verzorgd

Frans, 13-8-2012

Landhotel Klingerhof is heel mooi gelegen, bovenaan een heuvel met een prachtig uitzicht. Vanuit de duurdere kamers heb je ook zo'n mooi uitzicht; mijn kamer keek uit op een kleine houtzagerij (daar werd niet doorlopend gewerkt, er kwam dan ook niet veel lawaai vandaan) en een binnenplaats. De kamers zijn netjes ingericht en goed schoon, met aandacht voor details, zoals een kleine vergrootspiegel in de badkamer. Behalve met de (beleefde) receptioniste heb ik geen contact met personeel gehad. Van het restaurant heb ik geen gebruik gemaakt, ik kan alleen zeggen dat het er gezellig uitzag. In de ontbijtzaal werd een ontbijt geserveerd met een keuze die het aanbod in een gemiddeld driesterrenhotel overtrof. Het hotel ligt nogal afgelegen, midden in de natuur, en dat is meteen de charme ervan. Opties (sommige tegen betaling): zwembad, sauna, massage, fietsverhuur.
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klingerhof in Winzenhohl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klingerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Klingerhof scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.