Pension Gehring-Linden

Gehring-Linden

1 review over Pension Gehring-Linden in het Nederlands

Leuk, degelijk pension

Mary , 20-10-2011

Dit pension ligt aan de rand van Linden, wat zo'n 6 km van Rotheburg o/d Tauber ligt. Het ontvangst was erg hartelijk en onze kamer lag op de eerste etage en was spiksplinter nieuw. De kamer was ruim en leuk ingericht. De badkamer was meteen naast de slaapkamer en die was van alles voorzien. De eigenaar, die wel van een praatje hield, vroeg hoe laat we het ontbijt wilde hebben en wat we zoal wenste. Dat werd 's morgens klokslag op de afgesproken tijd in de slaapkamer geserveerd en was prima. Onze fietsen werden 's avonds, door de eigenaar, in de garage gezet, zodat ze niet steeds op en af de fietsendrager moesten worden gezet. 's Morgens stonden ze weer klaar. Het dorp is klein en erg rustig.
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gehring-Linden in Windelsbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gehring-Linden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gehring-Linden scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.