6,7

Matig

3 reviews over Hotel Pritzl in het Nederlands

Prima hotelletje met nette kamers

Blikkie, 30-3-2012

Dit hotel gebruikt als overnachtingshotel onderweg naar eindbestemming. Ideale locatie dicht bij de snelweg. Nette kamers en zeel vriendelijke mensen. Eten is echt heel erg lekker, ontbijtje ook prima verzorgt
Gereisd familie in juli 2011

Nooit meer

vandebosch rosette, 20-9-2011

De kamer zat vol muggen als we toekwamen, en er hingen overal spinnewebben aan het plafond. Ik wou mijn valiesje op de kleerkast leggen, maar hierop lag minstens 5cm stof. Het restaurant vh gasthof was donker en ongezellig, het ontbijt niet veel raars.

Men kon ook buiten eten, wat dan ook massaal werd gedaan. Onze kamer lag boven dit terras en er was dus tot middernacht lawaai van spelende kinderen en lachende mensen. :( dus NOOIT MEER . Gelukkig maar voor èèn nacht.

Gereisd met partner in september 2011

Fijn overnachtingshotel richting het zuiden

Tien, 16-1-2011

Wij zijn elke zomer en winter hier 1 nacht te vinden op onze weg richting Oostenrijk of Italie. Prima ligging. Nette kamers. Vriendelijke mensen.
Gereisd familie in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pritzl in Weyarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pritzl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pritzl scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.