Hotel Rasthaus Spessart Süd

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rasthaus Spessart Süd bij:

1 review over Hotel Rasthaus Spessart Süd in het Nederlands

duur en gedateerd.

Lisette Oudshoorn, 8-8-2012

Op de terugweg van vakantie waren wij genoodzaakt hier te overnachten met ons gezin. We hebben gevraagd om een doppelzimmer. Dit kostte 95 euro. Daar aangekomen blijkt het een kamer te zijn met 2 een persoonsbedden en 2 matrassen op de grond. Op de matrassen lag direct een laken. Geen molton of onderlaken, niets. Kamer was zeer gedateerd en donker ingericht, hetgeen niet bijdraagt aan een schoon en comformtabel gevoel. We hebben nog aangegeven dat we 95 euro niet naar verhouding vonden voor wat we kregen. We kregen echter geen tegemoetkoming. Als alternatief werd aangeboden dat we ons geld terug kregen en een ander motel zouden zoeken. DAt was helaas zo laat in de avond met kleine kinderen niet meer mogelijk voor ons.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rasthaus Spessart Süd in Weibersbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rasthaus Spessart Süd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rasthaus Spessart Süd scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.