Camping Gut Horn ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gut Horn bij:

3 reviews over Camping Gut Horn in het Nederlands

Top vakantie !!!

Fam. Logtenberg, 20-8-2017

Na een zeer slechte ervaring van een camping ook gelegen aan de Wagingsee zijn we op deze camping terecht gekomen.

We zijn hier al eens eerder geweest maar dat was zeker 15 jaar terug.

Het leuke was dat we nog steeds herkent werden door de campingeigenaar en heeft ons prima geholpen aan een mooie plaats vlak bij het meer.

Het sanitair was nog niet zolang geleden vernieuwd en werd keurig netjes schoon gehouden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

prima

0, 10-8-2013

Prima camping gelegen aan het meer waar je goed kunt zwemmen/varen. Veel Duitse gasten op de camping waarvan een deel vaste gasten is. Sanitair is prima in orde. Restaurant op de camping is niet bijzonder. Voor de kids is er een centrale speelplaats. Eigenaar is niet echt heel vriendelijk maar heeft alles prima voor elkaar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima camping met voornamelijk Duitse gasten

Marc, 15-8-2012

Gemoedelijke camping, niet al te ruime plaatsen gelegen aan het meer met eigen kiezelstrand. Restaurant met eenvoudige kaart is redelijk. Sanitair schoon, ruim en netjes.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gut Horn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gut Horn in Waging am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gut Horn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gut Horn scoort een 8.17 uit 10 op basis van 3 reviews.