9,3

Uitstekend

6 reviews over Pension Waldblick in het Nederlands

zeer goed

G Koetje, 27-7-2017

ontvangst was goed ,de kamer was compleet en zeer schoon,het ontbijt de volgende dag was zeer compleet,komen zeker weer terug
Gereisd met partner in juni 2017

veel voor weinig geld

oa, 7-8-2016

Gastvrije ontvangst in heeeel rustig dorpje. Schoon, prima bedden (d.w.z. redelijk harde matrassen zonder kuil), kamers (2 en 3 pers. voldoende groot, prima sanitair, uitstekend .ontbijt. Andere service (avondeten b.v.) is te regelen. Wij maken al een aantal jaren gebruik van dit adres naar en van Kroatië en zullen dit blijven doen. Minpunten: geen.
Gereisd met partner in juli 2016

Zeer gastvrij pension

Van Velzen, 1-9-2013

Ook wij waren op doorreis naar Oostenrijk en opzoek naar overnachtingshotel , toen er een vriendelijke vrouw op ons afkwam om te vragen of we opzoek waren naar hotel.

We zijn mee gaan kijken en er zat nog een Nederlands stel en voor een mooie prijs (De helft goedkoper dan langs de snelweg) hadden we een 3 pers kamer met uitgebreid ontbijt .

Zeer vriendelijke gastvrouw en net en schoon pension !!!

Gereisd familie in augustus 2013

prima adres voor op doorreis

Evert, 19-5-2013

Op doorreis naar Oostenrijk getankt aan de snelweg. Net zoekende naar een accommodatie voor de nacht sprak de eigenaar ons aan langs de snelweg. Omdat we de accommodatie al op internet hadden gezien zijn we meegegaan. Prima overnachtingsadres. Kamers niet groot maar voldoende. Heeft 2 kamers (3 en 4 persoons). Eigen toilet en douche per kamer maar aan de overkant van de gang (2 meter lopen vanaf kamer). Zeer gastvriendelijk en een zeer uitgebreid ontbijt. Aanrader om nog eens terug te komen.
Gereisd familie in april 2013

Fijne plek om te overnachten

rainbow, 18-4-2013

Gelegen vlak bij de A 3 tussen Nürnberg en Würzburg, wat het tot een aangename rustige overnachtigsplaats maakt onderweg naar Italië, Tsjechië, Oostenrijk, Slovenië of Kroatië.

Rustig gelegen, ruime kamers, eigentijds meubilair, heel schoon en fris.

Vriendelijk onthaal, kindvriendelijk. Eigen parkeerplaats.

Wil je graag 's avonds nog iets nuttigen op je kamer; ruim aanbod aan een zeer redelijke prijs.

Uitgebreid ontbijt, met eitjes, een ruime keuze aan beleg, verse broodjes, zelfs lekkere verse koffiekoeken.

Aangenamer dan in een groot onpersoonlijk hotel.

Gereisd familie in april 2013

Mooie lokatie en mooie kamers

Christiaan, 21-10-2011

Dit is een mooie en rustige lokatie. Eten kan vlakbij in de gasthof, een ruim ontbijt wordt 's ochtend in de ontbijtruimte geserveerd.

De kamers zijn mooi en schoon en iedere kamer heeft zijn eigen douche en toilet.

Een echte aanrader, stukken beter dan een hotel langs de autobahn.

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Waldblick in Wachenroth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Waldblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Waldblick scoort een 9.3 uit 10 op basis van 6 reviews.