Hotel Sporthotel Am Pfahl ****

5,6

28 reviews over Hotel Sporthotel Am Pfahl in het Nederlands

Nooit meer

B. Ros, 24-8-2017

Het eten is erg slecht het ontbijtbuffet is bijna altijd leeg als je geen alcohol drinkt dan word je niet gewaardeerd als je vraagt om een cola bij het warme eten word er gezegd dat hebben wij niet u kunt alleen water of icethea of fanta uit de automaat halen dit word je niet gebracht terwijl er wel grote glazen bier en wijn word geserveerd het personeel is erg onvriendelijk en er is bijna geen parkeerplaats helemaal als je een invalide kaart hebt ook dan moet je maar zien dat je hem ergens kwijt raakt. Wij zouden zeven nachten blijven maar zijn naar vijf nachten naar huis gegaan. Wij hebben dit niet alleen zo ervaren er waren meerdere Nederlanders die buiten de deur gingen eten omdat het hier niet te eten was. Wij snappen dan ook niet dat dit hotel bij jullie zeer goed uit de test kwam.
Gereisd met partner in juli 2017

nooit meer,zelfs als we het gratis konden krijgen.

harrie, 24-8-2017

Daar was werkelijk niks goed.

Eetzaal vies en eten was ronduit slecht.

We hadden vol pension,maar zijn iedere dag elders gaan eten.

Gereisd met partner in maart 2017

Nooit meer.

Carla, 3-8-2017

30 juni met een busreis naar het Beierse Woud geweest. Een prachtige reis met een goede en behulpzame chauffeur. Ons hotel was sporthotel Am Pfahl in Viechtach. All incl. Van 18.00 uur tot 22.00 uur. Wat een tegenvaller. Laat dat sport er maar af. En dat all incl. Is een grote flop. Zeer onvriendelijk personeel. Het ontbijt was goed maar het avondeten verdient niet meer dan een5, en dan de eetzaal , je mocht blij zijn dat er tafel voor je was. Geen vaste tafel voor het reisgezelschap dat had ik nog nooit mee gemaakt , en eigen gasten gingen voor het reisgezelschap. En het was er bloedheet. Geen airco... De kamer was oudbollig maar wel schoon. Schande dat er geen wifi aanwezig is. Het was een schitterende reis maar adviseer het reisbureau een ander hotel te kiezen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Tegenvaller

Barry, 31-7-2017

We kwamen terug van 2 weken kamperen in in Italië en we dachten onszelf te verwennen met 8 dagen hotel 'am Pfahl. Helaas was dit niet het geval. Na 3 dagen hadden we het wel gezien. Weinig te doen voor onze 2 jongens van 7 en 10 ( of je moet van wandelen houden), en het geheel doet een beetje 'armetierig aan'. De kamer ruikt een beetje, maar goed... Een vreetschuur waarin het menu wordt geserveerd wat je 's ochtends door moet geven. Geen culinaire hoogstandjes. Maar goed, prijs/ kwaliteit... we klagen niet!.... Sommige medewerkers zijn vriendelijk, anderen zouden écht niet in de horeca moeten werken, onvriendelijk en doen moeilijk als je ze om iets vraagt. Kortom, wij waren 'lichtelijk' teleurgesteld. Op naar huis!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

nooit weer naar dit hotel

wim, 17-7-2017

op de foto ziet het er prachtig uit ,maar schijn bedriegt,oude tv op de kamers geen wifi ,alleen bij receptie tegen betaling ,personeel heel onvriendelijk ,all inclusive is een farce,men laat je rustig 10 minuten voor de bar wachten om iets te bestellen en na 10 uur is de bar dicht.wij waren met een busreis en die was geweldig ,maar dit hotel was een grote droevenis van de vakantie ,nooit meer hier naar toe
Gereisd met vrienden in juli 2017

Prachtig

Wessels, 24-6-2017

Het hotel ligt buiten het stadje, bij het hotel zijn weinig parkeerplaatsen wat wel een nadeel is voor ruim 90 kamers.

De kamer die wij kregen was zeer groot appartement in het hotel met alles er op en er aan en goed verzorgt.

Ook vanuit het hotel kan je goede trips maken naar andere plaatsen.

Het zwembad ligt net naast het hotel wat ook voor de bevolking is.

Een mooie omgeving voor vele trips.

Gereisd met partner in mei 2017

Eens maar nooit meer

Juni 2017, 11-6-2017

Niets vond ik goed

Zeer onvriendelijk personeel .

All inclused ammahoela zeer slecht eten koffie en bier en andere drankjes moesten betaald worden het eten was zo slecht dat we de mensen die er logeerden in het dorp tegen kwamen bij de Italiaan en zich vol propten.

De wc was gewoon verstopt zonder dar er iets aan gedaan werd

Bah Bah Nooit meer

Gereisd met vrienden in juni 2017

was erg leuk ...prima kamer en eten was erg goed

Giel Aarts, 15-9-2016

alles was naar onze zin we hebben totaal geen aanmerkingen en gaan zeker nog eens terug
Gereisd met partner in maart 2016

dit nooit meer

Borremans, 27-9-2015

Zeer klant onvriendelijk! zgn. gratis drinken na 18.00 u. is een flop, cola light/ koffie/thee kreeg je niet! na 22.00 u. gesloten, werd je weggekeken! alleen Duitse gasten bleven ze bedienen! geen gratis wifi. 2x verschoning in 1 week. 4 sterren absoluut niet waard. Geen zeep/shampoo bij het zwembad ( je) geen badlakens/jassen, dit is niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in september 2015

Prima hotel, heerlijke vakantieweek gehad!

Ramon, 27-7-2015

We hebben het heerlijk gehad! Ruime familiekamer met 2 aparte kamers, koelkast en kookplaat. Goede bedden, ruim balkon. Faciliteiten hotel zijn echt prima: sauna, binnen zwembad(je), tennishal, tafeltennis, relax ligweide. Naast het Sporthotel is een groot openlucht zwembad met meerdere baden, duikplanken, glijbaan: superleuk en voor 2 euro p.p. In de buurt genoeg te doen: wandelen, meer (roeien), rivier (kanoën), Viechtach oa. midgetgolf voor 1 euro p.p. Het eten in het hotel is gewoon Duits: goed ontbijt met kaas, bierworst, gekookt ei en harde kaiserbroodjes en Duits brood. Middagsnack wisselt van soep tot hotdogs, middagcake is ....cake..diner is prima Duits: soep, saladebar, 1 bord met eten (pasta of vlees en aardappels) en toe ijs of yoghurt en vruchtjes. Geen all-you-can-eat, maar genoeg voor een 'normale' Hollander. Al met al - we hadden schitterend weer - een hele fijne vakantie gehad. Een aanrader wat ons 4 betreft. We gaan graag terug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sporthotel Am Pfahl bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Am Pfahl in Viechtach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Am Pfahl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sporthotel Am Pfahl scoort een 5.64 uit 10 op basis van 32 reviews.