Camping Aichalehof

Aichalehof

1 review over Camping Aichalehof in het Nederlands

In ons geval erg nat...

Nicolle, 1-11-2009

Het is een redelijk grote camping, met veel vaste plaatsen. Op de camping is een restaurant/bar, dit wordt gerund door een Griekse familie en we hebben er heerlijk gegeten. Ook kun je bij het restaurant broodjes bestellen voor de volgende ochtend. Helaas was verschrikkelijk slecht weer toen wij er waren, ongeveer 20 uur per dag plensbuien.

Daarom was het erg fijn dat er wasmachines en drogers waren die we konden gebruiken. Het sanitair was pas nieuw en erg netjes!

De omgeving is werkelijk prachtig. We hebben er gefietst en gewandeld, in de regen....

Wanneer het weer niet zo tegen had gewerkt, waren we zeker langer gebleven!

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aichalehof in Uffing am Staffelsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aichalehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aichalehof scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.