Vakantiehuis Eder

2 reviews over Vakantiehuis Eder in het Nederlands

Een aanraader

E.I.M. de Waart, 23-7-2008

Tekst

Wij zijn in juni 2008 in TRAUNSTEIN geweest een mooie vakantie woning op BG terras,slaapkamer en badkamer /bad / toilet. Op 1e etage woonkamer met bankbed ,keuken / eethoek/ oven enz. , balkon en 2e badkamer /douche / toilet. Zeer vriendelijke mensen alles was aanwezig je greep nooit mis en was schoon . Het centrum op loopafstand ( 10 minuten) is zeer mooi en gezellig de huidige Paus heeft hier gewoond. Op korte afstand 30 km Salzburg met trein of auto, Chiemsee op10 km met het Herren Insel ( Versaille 1 op 1 nagebouwd door koning Ludwig) , Frauen Insel dit alles is lekker te doen met de boot vanaf Chieming aan See, 10 km Waging See ,Rosenheim 30 km enz. enz. We gaan hier beslist nog een keer naar terug.

Gereisd met partner in juli 2008

Aanrader

E.I.M. de Waart, 23-7-2008

Tekst

Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Eder in Traunstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Eder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Eder scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.