Hotel Wassermann SeeHotel ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Wassermann SeeHotel bij:

1 review over Hotel Wassermann SeeHotel in het Nederlands

Slecht

Johan Bellekom, 16-6-2014

Het hotel is ronduit onhygiënisch. In de badkamer zit vol met kalk en schimmel. De lakens worden niet gewisseld tijdens het verblijf. Heb hier een melding van gemaakt bij de receptie en na enig aandringen werd met tegenzin het beddengoed gewisseld (het was in de week van het verblijf gemiddeld 30 graden). tevens melding gemaakt van de schimmel kalkvlekken in de badkamer. Hier kunnen we niets aan doen werd gezegd. De prijs van dit hotel staat niet in verhouding met de kwaliteit. Ik kreeg het idee dat in dit hotel wordt bezuinigd op de verkeerde manier. Toeval of niet, de week na bezoek aan het hotel was ik ziek.
Gereisd zakelijk in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wassermann SeeHotel in Seebruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wassermann SeeHotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wassermann SeeHotel scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.