Vakantiehuis Haus Jette

Vakantiehuis Haus Jette
Haus Jette

Plaats als eerst een review!

1 review over Vakantiehuis Haus Jette in het Nederlands

zeer teleurgesteld over de boeking

Johanna, 19-3-2009

Op 24 februari 2009 heb ik telefonisch dit huis geboekt voor een week zomervakantie. Eén dag later heb ik een schriftelijke bevestiging gestuurd, zoals mw. Knestele van Haus Jette mij verzocht. Op 28 februari werd ik door mw. Knestele gebeld met de mededeling dat het zo lang duurde dat mijn brief er was (de 27e ontvangen, reeds 2 dagen later) en dat haar zus intussen een andere boeking had gemaakt. Ze moest onze boeking annuleren. Ik was zeer verrast en teleurgesteld. Ik zei dat ze natuurlijk ook die andere mensen kon bellen, aangezien wij het al afgesproken hadden en ik eerder geboekt had. "Nee, dat is niet mogelijk", zei ze. Mw. Knestele verontschuldigde zich daarnaast niet eenmaal. Een grote teleurstelling.

Daarnaast is de informatie op internet niet up-to-date (vrij/bezet).

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Jette in Schwangau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Jette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Jette scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.