Camping Mühlleiten ****

7,1

10 reviews over Camping Mühlleiten in het Nederlands

Vieze camping!

Judith, 21-8-2016

Op gunstige plaats gelegen ten opzichte van activiteiten. Kleine stand plaatsen en zeer vies sanitair! Overvolle vuilnisbakken/containers. 3! spoelbakjes voor afwas/was. Toiletgang en douchen is een straf. Echt vies!
Gereisd met partner in augustus 2016

Camping best aardig, omgeving super!

Jo, 13-8-2015

Omdat we in het voorseizoen waren, hadden we ruimte en keuze genoeg, maar de plaatsen zijn op zich niet echt ruim. Het terrein zelf is ook wat saai: 2 straatjes parallel met daarlangs de plaatsen waarbij langs de rand de vaste plekken staan. Van de doorgaande weg waaraan de camping lag, hadden geen we last. Het sanitair was redelijk tot goed.

Vanaf de camping loop je via de achterkant naar beneden langs het stroompje zo Schönau in en je loopt ook zo naar Königsee (1 km wandelen). Te voet naar Berchtesgaden en weer terug is ook een aanrader als je door het dal langs het riviertje loopt en niet langs de doorgaande weg. Om te wandelen is het een prima uitvalsbasis waardoor je de auto lekker kunt laten staan.

Het Gasthof direct tegenover de camping is ook zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2015

Leuk voor een aantal dagen

Berber, 3-8-2014

De camping ziet er netjes uit. Het ligt echter aan een drukke weg en de kampeerplaatsen zijn zeker niet ruim! Het sanitair is van deze tijd, maar wordt niet vaak genoeg schoon gemaakt. Wel is er een klein camping winkeltje bij waar je s ochtends verse broodjes kunt krijgen. De prijs kwaliteit verhouding scoort krijgt een kleine voldoende, omdat je voor zo'n 30 euro per nacht niet bijzondere kwaliteit krijgt!
Gereisd met partner in juli 2014

Prachtige omgeving, prima uitvalsbasis

JacobCloo, 13-9-2013

De omgeving is prachtig, midden in de bergen en vlakbij Königsee. Het is een prima uitvalsbasis voor van alles wat er te doen is in de buurt!
Gereisd met partner in juli 2013

een goede camping voor een prachtige vakantie

bos, 27-7-2013

camping Muhlleiten is een kleine gezellige camping in een prachtige omgeving ,met keurig nieuw sanitair wat dagelijks werd schoongemaakt,

gratis wifi,en elke dag verse broodjes verkrijgbaar.

en vriendelijke en gastvrije mensen.

wij hebben er ons 14 dagen uitstekend vermaakt

Gereisd met partner in juli 2013

Omgeving is prachtig

H Bakker, 23-8-2012

Ligging van de camping is zeer centraal, om de bezienswaardigheden in de omgeving te bekijken.Campeerplaats is vrij klein.Helaas veel grote campers op het terrein voor overnachting, deze reden de ondergrond flink stuk.Sanitair werd snachts schoon gemaakt. Na 21.30 uur geen warmwater meer in de douche, voordeel hiervan was dat het 'savonds heel snel rustig was.Heerlijk restaurant aan de overkant van de weg, en lekkere broodjes service op de camping. Camping waar heel veel nationaliteiten komen.

Geen 4 sterren camping

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Prima uitvalsbasis, maar verder...

Kim, 13-8-2012

Het sanitair is prima, maar helaas wordt het niet goed schoongemaakt. In de 5 dagen dat we hier gestaan hebben, hebben we maar 1x iemand zien schoonmaken. We vonden het ook echt vies. Prullenbakken ook snel vol en dan ook echt heel lang vol laten zitten. Ook hebben we 2x koud water gehad 's avonds na 10u met het douchen. Niet heel fijn, na een hele warme dag.

Wat wel fijn is, is dat je 's ochtends heerlijke verse broodjes kunt halen bij de campingbaas. Het is een heerlijk rustige camping met mooi uitzicht op de bergen. Een hele goede uitvalsbasis voor leuke trips (Adelaarsnest, Konigssee, Salzburg e.d.).

Helaas vanwege het slecht schoongemaakte sanitair ga ik hier niet meer terug. De volgende keer zoek ik een andere camping in deze buurt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

zeer gemoedelijke camping

bram hugenholtz, 15-8-2010

camping bezocht als overnachtingscamping, niets was een probleem bij de beheerder.

zeer vriendelijke en nette gasen toen wij er waren.

adelaarsnest van hitler is op 5 minuten rijden.

mc donalds op 3 minuten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Geweldige omgeving

Pieter, 28-6-2010

Gastvrij beheerders, mooie camping als uitvalsbasis voor omgevingsbezoek.
Gereisd met partner in juli 2009

prima camping, mooie appartementen mooi uitzicht

wijnand, 26-7-2009

Nette camping, kindvriendelijk, mooie omgeving, prima
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mühlleiten in Schönau am Königssee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mühlleiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mühlleiten scoort een 7.05 uit 10 op basis van 13 reviews.