Appartement Bauer

Appartement Bauer
Bauer

2 reviews over Appartement Bauer in het Nederlands

P.Pieper, 27-9-2007

We hadden het 4 persoons appartement met 2 losse slaapkamers. Het is op de eerste etage. Je hebt 2 ruime slaapkamers en 2x een douch/wc combinatie. Als centrale ruimte is dan in het midden de woon/eet-keuken met alles erop en eraan, en een balkon. Niets mis mee. Helemaal oké.

Direct ernaast is een restaurantje, en aan de overzijde van de weg is een supermarkt. Wij zijn er 2 nachten gebleven. Het was een uitstekend overnachtings adres.

Gereisd familie in september 2007

Petra , 1-9-2007

In augustus 2007 ivm onze doorreis hier 2 nachten overnacht. We troffen een prachtig appartement op de eerste etage, met 2 ruime 2 persoons slaapkamers en 2x een douche en toilet (voor iedere slaapkamer 1)

Verder was er een ruime woon/eet keuken. In de keuken waren alle benodigdheden aanwezig. Verder hadden we een balkon en kon je voor de deur parkeren. Aan de overkant van de weg zit een supermarkt waar je o.a. in de ochtend verse broodjes kan halen. Naast dit huis Bauer was een restaurantje. We hebben er prima gegeten, maar de kaart was wel wat beperkt

Wij hebben overnacht met 2 kinderen van 11 en 5 jaar oud en dat ging perfect.

Het ligt in de omgeving van Neuschwanstein en Lindenhof. Geweldig om te bezichtigen !

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bauer in Saulgrub/Altenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bauer scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.