Vakantiehuis Zentral ***

Vakantiehuis Zentral
Zentral

1 review over Vakantiehuis Zentral in het Nederlands

c. Johan, 17-6-2007

Mijn ouders heb ik hier nu 2 keer ondergebracht (wij logeerden niet ver van hen vandaan) en we zijn helemaal enthousiast van het vakantiehuisje. Weliswaar is het gebouw niet nieuw, maar het ligt zo centraal voor mijn ouders. Alles bij de hand: supermarkt, post, bus, trein, bank, restaurant, apotheek, enz., enz.Hier kan ik mijn ouders met een gerust hart van een herlijke vakantie laten genieten. De manager is een nederlander, die uiteraard nederlands spreekt en schrijft en is heel erg akkuraat en vriendelijk. Met een paar woorden: dit huis is ook voor jong en oud zeer aan te bevelen!
    Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zentral in Ruhpolding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zentral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Zentral scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.