Camping Ortnerhof

Matig

5 reviews over Camping Ortnerhof in het Nederlands

saaie, en weinig service

skippy, 11-8-2016

de dame aan de receptie was erg negatief en kon niet een dag voor vertrek de rekening opmaken en deed erg lelijk tegen ons. De technische man die de stroom moest aan en afkoppelen was traag en onvriendelijk. De speelfaciliteiten waar veel reclame voor werd gemaakt vielen fiks tegen. Sanitair was nieuw en superschoon. Verder vonden wij het te duur voor wat je kreeg.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

saaie camping in een heel mooi dal mooie natuur

jose, 3-8-2011

camping ortnerhof is een prima onderhouden camping, heerlijk rustig, mooie gelegen, sanitair om door een ringetje te halen, vriendelijke en hulpvaardige beheerders.

maar, een wintersportcamping, waardoor de meeste caravans van de vaste gasten onbewoond zijn, en dat is meer dan de helft van de camping, waardoor het een uitgestorven dorp leek. omdat de camping bij lange na niet vol zat was het wel heel erg rustig. er wordt voor de gasten helemaal niets gedaan, wat wel in in de folder staat, het restaurant is te sjiek voor de gewone man, dat komt ook doordat er een golfterrein naast de camping ligt, en het al het golfhotel wordt genoemd.

wij hebben er niet gegeten, maar een knusse stube in het dorp gezocht.

verder niets dan goeds vooral de ligging is mooi. en als je van echte rust houd, ben je hier op je plek.

Gereisd met partner in juli 2011

Schitterende camping

Wim, 8-12-2010

Goed bereikbare camping, ook met een grote caravan. Wel redelijk ver van het centrum van Ruhpolding gelegen. Prima onderhouden, vlakke camping met ruime plaatsen. Schitterend sanitair, degelijk verwarmd. Warme douches gratis. Bij elke lavabo en wasbak ligt een sponsje. Kosten elektriciteit volgens verbruik. Draadloos internet beschikbaar tegen betaling (1,00 EUR/uur), maar het signaal is erg zwak. Betaling mogelijk met bankkaart (geen kredietkaarten).

Aanpalend is er een restaurant, doch dat hebben we niet bezocht.

Gereisd met partner in november 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ortnerhof bij:

Goede camping in een geweldige omgeving.

Marleen en Henk., 4-9-2009

Wij kamperen ieder jaar in zuid-europa,maar komen altijd ook op Camping Ortnerhof terug.Het voelt voor ons of we thuis komen.

De camping is gelegen in een prachtige omgeving, bergen, rivier, prachtig dorp.

De camping wordt beheerd door de familie Bichler. Zij doen dit met Duitse grundlichkeit. De meeste plekken zijn niet supergroot maar ruim voldoende.Het sanitair is super en verwarmd. Er is een prima restaurant maar dit ligt buiten de camping. Voor kinderen is er een speeltuin en een speelhal. Men kan er mooie wandelingen en fietstochten(atb) maken.Het dorp (3,5 Km ) is voorzien van alle faciliteiten en op toeristen ingesteld.

Gereisd met partner in juli 2009

Kroon, 13-2-2008

Wij bezochten de camping met een camper. Alles wat je op een camping hoopt aan te treffen is hier aanwezig. Het restaurant is zeker een aanrader. Het toiletgebouw is heerlijk verwarmt en erg schoon. Voor de kinderen is er een groot speelhuis, uiteraard heerlijk verwarmt. Deze camping is echt een aanrader.
Gereisd met partner in december 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ortnerhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ortnerhof in Ruhpolding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ortnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ortnerhof scoort een 4.87 uit 10 op basis van 6 reviews.