Hotel Menkenbauer

Menkenbauer

1 review over Hotel Menkenbauer in het Nederlands

Leuk pension.

erik, 17-8-2013

Wij zijn zojuist terug uit Ruhpolding. Ruhpoldig is een prachtig dorp met heel veel dingen te ondernemen in de directe omgeving en in combinatie met de extra urlaub pass ook nog is heel voordelig. Het pension bestaat uit hotelkamers en appartementen. Omdat wij heel erg laat boekte konden wij alleen nog maar hotelkamers boeken voor 9 personen betaalde we voor 3 kamers inclusief extra pass en ontbijt 750 euro voor 3 nachten, nette prijs vonden wij. Helaas hadden we geen van allen een terras of balkon, deze kamers waren niet meer beschikbaar. Het uitzicht is een feest en naar het dorp toe is het circa 10 minuten flink stappen.(LET OP berg op om naar het hotel te gaan). Het prachtige zwembad ligt op circa 5 minuten lopen.(vita alpina). De service was vriendelijk en ontbijtje goed te doen. Duitsers blijven een stug volk maar het was hier prima vertoeven.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Menkenbauer in Ruhpolding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Menkenbauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Menkenbauer scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.