Hotel Althoff Seehotel Überfahrt *****

Hotel Althoff Seehotel Überfahrt
Althoff Seehotel Überfahrt
8,8

5 reviews over Hotel Althoff Seehotel Überfahrt in het Nederlands

Geweldig spa- en zakenhotel.

., 6-3-2014

Luxueus zaken- en wellnesshotel. Het personeel is behulpzaam. De leuke pianobar 's avonds is erg uitnodigend. Wij voelden ons er zeer op ons gemak. Veel sfeer en een prima service. Er werd veel mogelijk gemaakt. Top aanbeveling.
Gereisd anders in maart 2014

Perfectie aan de prachtige Tegernsee.

., 15-2-2014

Het Seehotel Überfahrt biedt alles, wat men qua ontspanning en wellness mag verwachten. De prachtige ligging aan de idyllische Tegernsee, een geweldig interieur, de uitstekende keuken en een uniek mooie spa-gebied maken dit hotel tot het perfecte bestemming in de Beierse Alpen.
Gereisd anders in februari 2014

We komen steeds graag terug naar de Tegernsee

., 8-1-2014

Het is altijd weer, ook na een jaar, mooi om naar het hotel te komen. Ondanks de grootte van het hotel, voel je je als gast persoonlijk verzorgd en bijna als familie.
Gereisd anders in januari 2014

Heel mooi Seehotel.

., 27-12-2013

Hadden geboekt en waren zeer tevreden, goede attente service en zeer lekkere maaltijd. Kamer, badkamer, zwembad en sauna waren zeer mooi ingericht met oog voor detail. Enige punt: chardonnay in de bar in de lobby was op (al om 19 uur!)... in een 5 sterren hotel mag dit niet gebeuren en men had ons een kamer op de eerste verdieping op de binnenplaats gegeven waar we door de werknemers om 6h (sauna) werden gestoord.
Gereisd anders in december 2013

Uitstekend hotel (met kleine gebreken)

., 18-12-2013

Hotel en restaurant zijn excellent. Bij het zwembad is meer onderhoud nodig: Er dreven plastic bekertjes in het bubbelbad, in één van de twee douches was het handvat afgebroken, er liepen mensen op hun strandslippers door het zwembadgebied en kinderen speelden zonder toezicht in het zwembad, hoewel dit verboden was.
Gereisd anders in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Althoff Seehotel Überfahrt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Althoff Seehotel Überfahrt in Rottach-Egern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Althoff Seehotel Überfahrt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Althoff Seehotel Überfahrt scoort een 8.83 uit 10 op basis van 5 reviews.