Hotel Tryp by Wyndham Rosenheim ****

6,9

5 reviews over Hotel Tryp by Wyndham Rosenheim in het Nederlands

Goed gelegen stadshotel.

., 10-2-2014

Goed gelegen stadshotel met een uitgebreid ontbijtbuffet. Het restaurant is zeer licht en vriendelijk ingericht. De parkeerplaats kost extra.
Gereisd anders in februari 2014

Stadshotel met goede faciliteiten.

., 10-2-2014

Goed stadshotel, perfecte ligging. Nabij het centrum van Rosenheim. Ontbijt goed. Diner wordt niet aangeboden. SKY Cinema beschikbaar.
Gereisd anders in februari 2014

De prijs/kwaliteitsverhouding is niet naar behoren

., 10-1-2014

De prijs/kwaliteitsverhouding is niet goed Van een viersterrenhotel verwacht ik meer en ik denk dat de prijs dat ook doet verwachten. De kamer was vrij klein en de badkamer zeer nauw. Voor één persoon voor een kort verblijf wel goed genoeg. De selectie aan het ontbijtbuffet was voldoende (maar van vier sterren had ik een grotere keuze verwacht). Eerder was er een grotere reisgroep (Russische gasten) in de ontbijtzaal geweest en dat kon ik goed zien tijdens mijn hele ontbijt (vuile tafels bezaaid met etensresten).
Gereisd anders in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tryp by Wyndham Rosenheim bij:

5 minuten naar de kerstmarkt.

., 8-12-2013

Centrale ligging, goed ontbijt, aardig personeel, aangename drankprijzen in de bar van het hotel, mooie kamers en in 5 minuten ben je op de kerstmarkt en in het centrum.
Gereisd anders in december 2013

dichtbij het centrum, maar te duur.

., 24-10-2013

De prijs/kwaliteitsverhouding klopt niet! Het is te warm in de kamers en de badkamer is te klein. Prijs van het ontbijt (€13) aanzienlijk. te hoog. Bij de stormloop aan het ontbijt was het personeel te lui het buffet aan te vullen. Wel vriendelijk personeel.
Gereisd anders in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tryp by Wyndham Rosenheim bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tryp by Wyndham Rosenheim in Rosenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tryp by Wyndham Rosenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tryp by Wyndham Rosenheim scoort een 6.89 uit 10 op basis van 5 reviews.