Gasthof Wiesenblick ***

9,5

2 reviews over Gasthof Wiesenblick in het Nederlands

Wat een geweldig gasthof

Herman, 11-8-2012

Als je aankomt voel je,je meteen thuis. Josephine en Georg geven je een thuis gevoel, niets iets teveel.

De kamer was schoner dan schoon en wij genoten iedere dag van een heerlijk ontbijt.

Wil je een keer wat drinken dan staat er een koelkast vol met drank tot je beschikking. En duur neen hoor. Ongeveer de helft wat je in een restaurant betaald.

De kamers hebben een geweldig uitzicht.. De foto die op de site zijn gezet geven dat weer.

Wij zijn hier in de winter nog nooit geweest maar wij hebben wel gezien dat je hier perfect kunt langlaufen en skiën op ieders niveau.

En eten dat doe je in het dorp ongeveer 800m mt.

Josefine en Georg bedankt en tot de volgende keer.

Gereisd met partner in juli 2012

Herman Koetsier, 13-7-2012

Heel toevallig zijn wij aan dit adres gekomen. En de keuze was perfect. Wat hebben wij genoten iedere morgen van een heerlijk ontbijt. Iedere morgen weer iets anders. Josefine verdient een 10+. Kamers schoner dan schoon. En de badkamer was wat gedateerd (bruin) maar super super schoon. En alles was heel. Niets was stuk. Kamers zijn zeer ruim met een heerlijk balkon met een prachtig uitzicht. En kom je terug van wandelen of in de winter van skiën of langlaufen dan hebben zij een koelkast staan met alle drank erin. En de prijs het is erg goedkoop. Bijvoorbeeld: een halve liter wit bier 1.10 euro.

Wil je wandelen of ski'n of langlaufen dan kun je hier je hart ophalen. Wat een geweldig gebied. En dan zo'n perfect gasthaus. En de prijs. Wij vonden hem erg laag.

Josefine en Georg bedankt voor de heerlijke dagen en tot een volgende keer.

Heb je vragen dan kun je mij altijd mailen.

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Wiesenblick in Reit im Winkl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Wiesenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Wiesenblick scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.